Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 oktober, 2011

"Happy Christmas"



Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik weer met een kerstkaart.
Dit keer één op kabinetformaat.
Het gebruikte label komt uit een blokje van Papermania.


Het designpapier komt uit een kerstblok van Marianne.


Hier boven een close up foto van de creatable mal van Marianne.
Op de bovenkant heb ik een geponste ster en een uitgestanste dennentak geplakt.


De sterren pons is van Martha Stuwart en werkt ontzettend leuk.
Met mooi wit kant een strik gemaakt.


En tot slot nog even een zij aanzicht van de kaart.


Ik ga nog even verder stoeien met een kaart.
Stoeien? ja stoeien het lukt namelijk niet.
Alles wat ik neer leg vind ik het net niet.
Maar even volhouden komt vast goed duurt alleen wat langer.

Lieve groetjes Noriko


20 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Noriko.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Hoi mijn lieve Zus

Wat een prachtig kaartje.
Echt mooi van kleur.
Echt super lief en schitterend mooi gemaakt.
Verder een fijne avond.


Gr Leen

Irma zei

Geweldig kaartje weer Noriko !!.
En dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog.
Groetjes Irma

Margo zei

Hoi Noriko,
je kaartje is weer super, ik ben ook zo'n fan van die creatables van Marianne Design :)
Stoei nog maar lekker door met die kaart, dat komt wel in orde !
Liefs
Margo

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt! Lekkere kerstkleuren en heel mooi versierd!
Dat stoeien komt me bekend voor...

Groetjes, Loes

Tiets zei

wat een bjoetie weer joh!
Groetjes tiets

KarinsArtScrap zei

prachtig kerstkaartje noriko.

groetjes karin

JOKE zei

Wow wat een heerlijk vrolijk kerstkaartje is dit zeg!!!Lekker fris, zo mogen ze bij mij wel aan de wand hangen hoor ;-))
Liefs Joke

Annika zei

Mooie kaart Noriko! Hartstikke leuk gedaan!
Groetjes Annika

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt weer Noriko. een plaatje hoor.

Heel veel liefs van Ineke

arjette zei

Oohh deze is ook weer prachtig!!!!

gr. arjette.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een prachtige Kerstkaart Noriko.
Een mooie heldere en vrolijke kleur. leuke compositie.
groetjes Marja

marijke zei

schitterende kerstkaart hoor

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

Unknown zei

Hoi Noriko

Wat een prachtkaart en alles past zo mooiiiiiiiiiii bij elkaar top meis

Liefs Nellie

Marjan zei

Prachtige en warme kerstkaart is dit!

Groetjes, Marjan

Corine van der Zee zei

Hou vol hoor, het lukt vast en zeker LOL. Ik vind deze ook weer super leuk, mooi papier super afwerking!

Liefs Corine

Corrie zei

Schitterend kaartje Noriko!!!
Groetjes Corrie

Pet73 zei

Such a wonderful christmast card! Love the bright and friendly colours! Very pretty!