Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 oktober, 2011

"Kerstboekje met zakjes"



Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals Marjon van de week al op haar blog liet zien is dit het kerstboekje geworden dat we bij haar hebben gemaakt.
Een geweldig leuk projectje om te maken.
Het leuke is dat je dit op veel verschillende manieren kunt bewerken.
En je kunt het voor verschillende doeleinden gebruiken.


Het boekje is gemaakt van kraft papier.


Alle 4 de zijde van het boekje zijn bewerkt met designpapier.


Aan de binnenkant van het boekje zitten transparante opbergzakjes met een plakstrip.
Voor het voorbeeld heb ik er even een aantal kerst stempel afdrukjes in gedaan.
Maar mocht je leuke kerstfoto's of kaarten hebben kun je deze er ook heel leuk in bewaren.


Je kunt er natuurlijk net zoveel zakjes in doen als jezelf wilt.


Alle kanten van het boekje zijn netjes afgewerkt.


Ik wil hem zeker nog een keer maken, maar dan in een andere stijl.


Mocht je denken dit lijkt me wel wat, dan kun je terecht bij Marjon van www.marjonskaarten.blogspot.com.
voor informatie.
Van veel projecten heeft zij pakketten te koop
De pakketten bestaan uit het materiaal en een duidelijke werk beschrijving.
Een echte aanrader!!!!

 De wijnzakken die al eerder op mijn blog voorbij zijn gekomen komen ook bij Marjon vandaan.
Hier heeft zij ook nog wat pakketten van,
dus vind je het leuk neem dan even contact op met Marjon!


Lieve groetjes Noriko


19 opmerkingen:

Caroline zei

Hallo

Leuk gedaan, weer een idee om te onthouden.

Groetjes Caroline

KarinsArtScrap zei

heel mooi gedaan noriko ziet er leuk uit.

groetjes karin

Jolanda zei

wat een leuk kerstboekje Noriko!
mooie details! ben benieuwd naar je volgende boekje...
grzt Jolanda

Astrid zei

Dit ziet er super uit Noriko, prachtig joh, een heel leuk idee !!

groetjes Astrid

Marjan zei

Mooi boekje is dat geworden, daar heb je vast veel plezier van!

Fijn weekend, Marjan

Lenie Hempen zei

Dat ziet er prachtig uit Noriko.
Echt een handig idee,maar super mooi gemaakt.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr Leen

anneke's creaties zei

wat een geweldig boekje is dit, echt mooi gemaakt, en ook een heel leuk idee.

groetjes anneke

arjette zei

Wat ontzettend leuk zeg, mooi gemaakt!!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

Neline zei

Wat heb je dat super gemaakt! Prachtig.
groetjes
Neline

Liefs Ineke zei

Schitterend weer gemaakt Noriko. Geweldig mooi. Heel veel liefs van Ineke

Corine van der Zee zei

Super leuk kerstboekje!

Liefs en fijn weekend,

Corine

corryskaart zei

hoi noriko
wat een leuk en mooi boekje en erg handig als je eens iemand wat afdrukjes wilt sturen!
groetjes van corry

Liberta zei

Hai Noriko,

wat een geweldig Kerstboekje is dit geworden. Heb je heel mooi gemaakt.
Ik ga zeker ff bij Marion struinen.
vind de wijnzak en dit boek heel mooi idee.
thnx voor de tip.

Liefs, Lieb

Riet zei

Wowww Noriko,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.xx

Tiets zei

wat een geweldige kreatie weer!!
Liefs Tiets

Agnes zei

Mooi gemaakt Noriko!
En idd voor verschillende doeleinden
te gebruiken!
Groetjes, Agnes

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een leuk boekprojectje!
Benieuwd naar je volgen de boekje!
Groetjes van Daatje

Margo zei

O wat tof Noriko !
Echt helemaal geweldig !
Liefs
Margo

Janny zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt zeg, wat een werk zeg, schitterend. liefs Janny