Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 oktober, 2011

"Kerst Schatjes"


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik weer met een nieuwe "kerst post"
En zeg nou eerlijk, zijn het geen schatjes!

Het is al een ouder knipvel dat ik gebruikt heb.
Ook hier zaten de randjes en bijpassende labels op het knipvel.


Ik heb een olijf groene kabinet kaart gebruikt.
Aan beide kanten heb ik een rand geponst met een pons van het merk Tonic studios.


De rand van de kaart heb ik met groene inkt bewerkt.
Tevens heb ik met een stempel uit de nieuwe Eline serie de rand om de kaart gestempeld.


Ik heb een kantendoily met olijf groene inkt bewerkt.
Wat toefjes van zijde Hedera blaadjes en bloemetjes gemaakt.
De parels zijn gemaakt met een parel stift.
Een mooie strik in de kleur maakt de kaart tot wat hij nu is.


Voor nu wens ik iedereen nog een fijne avond.
Tot snel!


Lieve groetjes Noriko


21 opmerkingen:

Liberta zei

Wat een lieve kerst kaart. Inderdaad is deze afbeelding schatig.
Mooie kleur groen heb je gebruikt.
Lief dat je meedoet met mijn Candy heel veel succes.

Liefs, Lieb

Lenie Hempen zei

Hoi Zus

Wat een schatje van een kaart.
Echt een lieverdje.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leen

Tinie zei

Wat een prachtig geheel, hele mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt! Het plaatje is inderdaad heel lief.
Prachtig alles weer bij elkaar.
groetjes
Neline

Wilma zei

Hallo Noriko,
Het zijn inderdaad schatjes op je SCHATTIGE kaart en wat doet olijfgroen het goed als ondergrond.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Noriko wat is deze mooi en apart. Pracht combinatie en de kleur is ook zo mooi. Weer erg creatief. Super
groetjes Marja

Irma zei

Geweldig kaartje weer Noriko , ik vind het zo gaaf dat je zoveel verschillende technieken op een kaart gebruikt.
Groetjes Irma

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart noriko. prachtig gemaakt.
de kleuren vind ik ook super enneeeeee het zijn schatjes.

groetjes karin

Willy's creations zei

Ziet er beeldig uit.

Groetjes,Willy

Unknown zei

Hallo Noriko

Wat een super mooie kaart en ik vind de kleuren zo mooi het is echt een plaatje

Liefs Nellie

Dora zei

Wat een mooitje!

Corrie zei

Hoi Noriko
wat een lief kaartje, en het is idd een heel schattig plaatje
Groetjes Corrie

Marjan zei

Mooie en lieve kaart, Noriko!

Fijn weekend! Marjan

anneke's creaties zei

ge-wel-dig wat een mooie kaart
erg mooie kleur groen

groetjes anneke

Elly zei

Super weer Noriko. Ik ben toch gek op groen, dus ik vind hem top!

groetjes, Elly

corryskaart zei

hoi noriko
je hebt er echt weer een prachtig mooie kaart van gemaakt!
groetjes van corry

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart, wat een mooi kleur groen en inderdaad het plaatje is een schatje! Ook super mooie details Noriko!
groetjes, Marlies

Jolanda zei

wat een schattige kerstkaart Noriko! mooie kleurencombi!
grzt Jolanda

Martha zei

Tjonge, prachtig zeg!!!

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg, schitterend!!! Vind het erruuugg mooi zo in het groen!!

gr. arjette.

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
jij bewijst maar weer eens dat alles op een kerstkaart kan en mag!
mooie kaart!
Groetjes van Daatje