Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 oktober, 2011

HELP!!!!!!!!



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag geen creatie maar een noodkreet.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb mijn foto's opgeslagen staan in een map in mijn afbeeldingen.
Hier vandaan download ik ze naar het bericht waar ik ze in wil hebben.
Gister viel mij al op dat mijn computer heel lang bezig is om ze te downloaden.
Vandaag wilde ik weer een bericht plaatsen maar geeft mijn computer aan dat mijn afbeeldingen geweigerd worden door de server.

Wie van jullie heeft hier ook last van, of gehad?
Ik heb geen idee hoe dit komt of wat ik hier aan kan doen.

Vandaag dus geen creatie!
Sorry!

Morgen, zaterdag en zondag sta ik op de creabeurs in Vijfhuizen.
Als ik morgen avond thuis kom ga ik het weer opnieuw proberen.


Lieve groetjes Noriko


3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi noriko
jammer ik kan je niet helpen,maar misschien is morgen weer alles okee!
zelf raak ik in de stress als mij zoiets zou overkomen,maar geniet eerst maar lekker van de beurs
lieve groet van corry

Lenie Hempen zei

Hoi NORIKO

Rustig blijven voor alles is een oplossing.
Geniet eerst maar van de beurs.
Maar Nicole zou je kunnen vragen.
(Mischien weet zij het).
Vraag anders aan Mandy wat zij precies voor probleem had.
Het komt gerust wel weer goed.


Gr Leen

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi Noriko ook ik weet hier geen oplossing voor. Wel balen he als dat gebeurt. ik heb ze ook in mijn documenten staan maar tot nu toe nog geen last. het downloaden duurt wel lang.
Fijne dag op de beurs
groetjes Marja