Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 oktober, 2011

"Lelietje der dalen"



Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het was even een paar dagen stil op mijn blog maar ik ben er weer!!
Na 2 dagen beurs ging het zondag ochtend niet zoals het moest gaan.

Door de enorme temperatuursverschillen, 'smorgens zo'n graag of 5 en tegen de middag zo'n graag of 20 werd ik stijf van de reuma en misselijk van de pijn wakker.
Maar toch richting vijfhuizen gegaan.

Onderweg werd de pijn en misselijkheid steeds erger.
Eenmaal aangekomen werd ik zo beroerd van de pijn dat Syta, Theo heeft gebeld en die is gekomen.

Ik ben naar huis gegaan en heb 2 dagen plat op bed gelegen.
Zitten ging bijna niet.
Maar inmiddels zijn we 2 dagen verder en probeer ik nu even een post achter te laten.

Dit is mijn kaartje wat ik vandaag wil laten zien.


Het plaatje heb ik meegenomen van het blog van Tineke.
Tineke bedankt!


Ik heb het plaatje uitgeprint op canvas doek.
En heb het plaatje iets bewerkt met stickless glitter.


Verder heb ik verschillende soorten designpapier gebruikt.
Wat bloemen en een mooie vlinder ( anders zou het geen Noriko kaart zijn) van de doily serie.
Wat mooi groen kant en 2 houten hart embellishments.
De mooi mal achter het plaatje is een stans van MD.


Ik heb deze week lekker vrij en had gepland om aan mijn kerst kaarten verder te gaan.
Ik hoop dat dat een beetje gaat lukken.
Maar met geregeld even pauze er tussen door heb ik goede hoop!

Tot snel!!

Lieve groetjes Noriko


22 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi noriko
lieve schat eerst aan je gezondheid denken en daarna komen de kaarten wel weer:-))
een pracht van een noriko-kaart!
groetjes van corry

Sylvia zei

Hoi Noriko, wij hebben elkaar ontmoet op de beurs in Vijfhuizen bij de stand van Miekelotte(o.a. magnoliapapier en doilies). Was al erg nieuwschierig hoe het met je ging, je had zoveel pijn zondagochtend. Maar blij om te horen dat het alweer wat beter gaat. Heb natuurlijk meteen even op je blog gekeken en wat een prachtige kaarten maak je. Echt súpermooi.
Lieve groetjes,
Sylvia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent Noriko. Denk om jezelf he want je ziet je lichaam reageert direkt.
Deze kaart is ook weer zo'n plaatje. Super mooi. Je combinatie weer perfekt.
Lieve groetjes Marja

Unknown zei

Hoi Noriko
Wat fijn dat je weer opknapt meis maar denk aan jezelf he je kaart is weer beeldschoon

Liefs Nellie

Irma zei

Hoi Noriko , jeetje meid wat vervelend, Maar blij te lezen dat de pijn nu dragelijker aan het worden is. Heel veel sterkte.
Je kaart is weer prachtig !!
Groetjes Irma

liesbeth zei

Hoi Noriko, wat een plaatje weer! Echt een super mooie kaart met een geweldige vlinder!
Denk aan jezelf en beterschap!
gr
Liesbeth

Lenie Hempen zei

Hoi Lieve Zus

Wat naar voor je dat je weer zoveel pijn heb gehad.
Maar fijn dat het nu weer wat gaat.
Hopelijk kun je verder in de week van je dagen genieten,en doen wat je wil.
Maar je heb weer een pracht van een kaart gemaakt.
Echt schitterend mooi.
Doe een beetje rustig aan en probeer te genieten van je week.


Gr Leen

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart...beterschap!

Groetjes,Willy

anneke's creaties zei

o wat naar die pijn, het weer werkt ook niet mee, maar je hebt wel een schat van een kaart gemaakt, doe vooral rustig aan en die kerstkaarten komen wel hoor.

groetjes anneke

marijke zei

oh jee dat is heftig zeg ja die pijnen dat is een ramp ik heb geen reuma maar wel waarschijnlijk stijf van de artrose ( gisteren 20 foto's moeten laten maken) en in spanje had ik minder last maar nu terug in nederland in de kou merk ik zo veel verschil
sterkte hoor meid
je kaartje is heel mooi geworden

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Noriko!
Groetjes Corrie

Neline zei

Wat vervelend Noriko om het lezen dat je zo'n pijn had. De temperatuursverschillen waren ook echt bizar! Gelukkig gaat het al wat beter met je.
Je kaart is weer prachtig! Het allerbeste me je;)
groetjes
Neline

KarinsArtScrap zei

eerst van harte beterschap noriko.

je kaart ziet erweer prachtig uit ook een mooie kleur.

groetjes karin

Anja Zom zei

Hallo Noriko,

Wat een mooie kaart is dit zeg!

Dit Nederlandse klimaatje is inderdaad niet zo fijn voor de reuma.

Beterschap.

Groetjes van Anja

Elly zei

Wat vervelend meid, dat je zo'n last had van je reuma! Tja, met zulke temperatuurverschillen is dat niet zo gek natuurlijk. Hoop dat het nu weer wat beter gaat met je.
Je kaart is PRACHTIG!!!!

groetjes, Elly

Martha zei

Hoi hoi Noriko!
Wat naar voor je dat je ziek bent geweest!
Jammer net op de beurs!
let goed op jezelf he?
Kaarten maken en frutselen mag alleen een goede ontspanning zijn!
Deze creatie is weer geweldig!
fijn dat je dit weer kunt!
Groetjes van Daatje

Margo zei

Wat een prachtige kaart Noriko,
hopelijk voel je je snel weer helemaal top !
Beterschap he !
Liefs
Margo

Liberta zei

Hai Noriko,

Jee meis wat naar dat je zo'n last hebt van je reuma.
Getsie helemaal niet leuk.
Ben blij dat het nu weer ietsjes beter gaat en dat je weer een pracht van een kaart gemaakt hebt.
Doe lekker rustig aan deze vrije week en je kerstkaartjes komen wel weer hoor als je je helemaal top voelt.
Sterkte,

Liefs, Lieb

Martha zei

Och, wat vervelend zeg!! Denk om jezelf!
Je kaartje is weer prachtig!
Groetjes,
Martha

arjette zei

Wat een prachtig kaartje weer!!!!
Beterschap!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Noriko.
Heel veel sterkte met je gezondheid meis.
We weten wat je voelt.
Hou je a.u.b. rustig,en let goed op je zelf.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Wat een plaatje, prachtige kleur, heel mooi gedaan! Goed om te lezen dat het weer ietsje beter met je gaat.

Liefs Corine