Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 oktober, 2011

"Kerst vogelhuisje"



Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mijn kerstkaart verliep wat moeizaam, maar hier is hij dan.
En ik heb er vandaag nog veel meer gemaakt.
Ik zit er nu dus helemaal in!!!!!!

Zelf vind ik dit zo'n schattig plaatje.
Het zijn van die lieve kleurtjes die mij erg aanspreken.


Op deze kaart heb ik de andere helft van de ster gebruikt die ik over had van mijn kerst tag.


Ook de binnenkant is weer bewerkt.


Het gebruikte plaatje is van pyramid.
Op deze knipvellen zitten ook hele leuke bijpassende labels en randjes.
Ze zijn te koop in de webwinkel van Syta van Gelderen.


De ster en de hulst takjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stuwart.


En tot slot een foto van bovenaf genomen.
Ik hoop dat jullie mijn kaart net zo leuk vinden als dat ik hem vindt.
Ik ga weer snel verder.
Er ligt nog een kaartje op mij te wachten om afgewerkt te worden.



Lieve groetjes en tot snel,
Noriko


23 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi ZUS

Wat is hij weer mooi.
Heel lief van kleur.
Het is weer echt een kaart ala NORIKO.


Gr Leen

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

een erg mooie kerstkaart Noriko. inderdaad met pracht kleuren. ook de binnenkant is weer super verzorgd. Erg mooi.
lieve groetjes Marja

CreaSjouk zei

Het is weer een prachtkaart.
Mooi plaatje, leuke kleurtjes.
Groetjes Sjoukje

Margo zei

Wat een leukerdje is het geworden !
Liefs
Margo

Janny zei

Ik had er al weer een paar gemist, maar wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt zeg, zorg je goed voor jezelf, wij wachten wel hoor.
veel liefs Janny

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart weer in hele mooie kleuren en met een erg leuk plaatje!

Groetjes, Loes

Loes Oorschot zei

Oh ja... en de binnenkant vind ik ook heel mooi gedaan!

KarinsArtScrap zei

je hebt er een vrolijke kerstkaart van gemaakt noriko.

groetjes karin

Marjan zei

Jouw kaartjes zijn altijd helemaal jouw stijl! Heel mooi van kleur, veel op te zien en ook de binnenkant is verzorgd.

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

hoi noriko
wat heb je er weer een prachtige kaart gemaakt, zo leuk omdat er zoveel op te zien is!
groetjes van corry

marijke zei

hele mooie kerst kaart staat hier weer in je blog

Irene zei

Een schattig tafereeltje Noriko, wat een werk maak je er toch altijd van!

Irene

jans zei

die is heel mooi geworden heb wel wat die vogelhuisjes grt jans

arjette zei

Prachtig zeg, wat maak jij er toch altijd mooie kunstwerkjes van!!

gr. arjette.

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart.

Groetjes,Willy

Unknown zei

Hoi Noriko

Het is weer een pracht van een kaart en zeker hele mooie kleuren toppie

Liefs Nellie

Jolanda zei

hoi Noriko,

wat een supermooie kerstkaart! prachtige kleuren en wat een gave details!
grtz Jolanda

Corine van der Zee zei

Supers kaartje Noriko en inderdaad een erg mooi en lief plaatje. De afwerking is weer top en ook de binnenkant, je maakt er altijd zoveel werk van, TOP!!!!

Liefs Corine

Riet zei

Wat heb je een prachtige kerst kaart gemaakt Noriko.


Liefs Riet.

Astrid zei

Wat een supermooie kerstkaart zeg, hier heb je weer veel werk van gehad, prachtig !!!

groetjes Astrid

Marlies zei

Een hele mooie kaart in prachtige kleuren en super details! Ook de binnenkant is super!
groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Noriko!
wat een prachtige kerstkaartjes heb je weer gemaakt,
met mooie kleurtjes...
Groetjes van Daatje

Martha zei

Het is een super mooi kaartje geworden!