Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 oktober, 2011

"Tag"


"Lieve mensen"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vanmiddag heb ik deze tag gemaakt.
Het is een dubbele Tag.
Op de zwarte stip Tag zit een kleinere versie gemaakt van een transparante sheet.
Dit is op de foto wat lastig te zien.
Maar het geeft een heel leuk effect.


Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een vagebond machine.
En ohhhh wat is dat geweldig zeg.
Vooral met mijn handen die vaak pijn doen of te weinig kracht hebben om te draaien, is dit echt een ideaal.


Zelfs man lief vind het een uitkomst, nu hoeft hij niet meer onder zijn spannende film naar boven te rennen om voor mij weer eens een malletje te stansen!!


Op deze Tag heb ik dan ook een aantal malletjes gebruikt.
zoals een grote en kleine kanten doily.
De swirl en vlinder van doily en het hartslotje van nestabilitie.

Zelf vind ik het wel leuk gelukt.
Maar ben best benieuwd wat jullie ervan vinden.


Lieve groetjes Noriko




23 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Ook deze is weer prachtig mooi.
je raakt weer niet uit gekeken.
Hij is echt weer super mooi gemaakt.
Heb morgen een fijne dag.


Gr Leen

Fieneke zei

Ik vind hem ook leuk gelukt. Mooi resultaat hoor!
Groetjes Fieneke

Tini zei

Leuk gedaan hoor, de kleuren zijn ook heel mooi.

Gr. tini

Unknown zei

Prachtig Noriko!!!
Groetjes Marion

Irma zei

Hoi Noriko , wat een geweldige tag , en je zwart/zilver kaart vind ik ook superrrrrrrrrrr.
Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.
Groetjes Irma

Liefs Ineke zei

Schitterend weer Noriko. Echt heel mooi gemaakt.

Groetjes van Ineke

arjette zei

Ik vind het weer schitterend zeg, prachtig mooi!!!

gr. arjette.

Christa zei

super mooi zeg, gaaf hoor !! groetjes christa

Unknown zei

Ik vind hem ook heel leuk gelukt. Van de sheet is inderdaad niet erg veel te zien op de foto, jammer! Maar ik geloof dat het er leuk uit ziet!
Lieve Groetjes, Debbie

Thea zei

oww dat heb je mooi gemaakt zeg!! groetjes thea

Anoniem zei

Wow wat een schitterende tag heb je gemaakt Noriko.
Echt super gaaf !!!
Veel plezier met de vagebond.

Groetjes Jannie.

liesbeth zei

Hoi Noriko,
Wat is ie leuk geworden!
Jammer dat de sheet niet goed te
zien is maar weet zeker dat hij in
het echt nog veel mooier is.
Ben ook gek van tags.
gr Liesbeth

Jolanda zei

Hoi Noriko,

alweer zo'n pronkstukje!! echt gaaf gemaakt. Je zit echt in de schoenenfase:-))
grtz Jolanda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een pracht resultaat Noriko. een plaatje van een Tag. Super mooi.
Veel plezier met je vagebond.
groetjes Marja

Marjan zei

Kan me voorstellen dat je blij bent met je Vagabond, een elektrische machine is zo makkelijk. Ik heb de elektrisch Big Shot, super!
Je tag is ook weer helemaal prachtig!! Al die laagjes!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Een super mooie tag met zoveel mooie details erop! Leuk gedaan met het beetje roze wat overal terugkomt!
Veel plezier met de vagebond machine, maar dat zal vast wel lukken!
groetjes, Marlies

Crea Astrid zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt. Vind de swirl ook erg mooi.
Lekker toch, dat je niet zelf meer zelf hoeft te draaien en je man niet meer lastig hoeft te vallen.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Wowwww Noriko,wat een schitterende tag,prachtig al dat mooie papier,geweldige details.
Veel plezier met je nieuwe apparaat.

Liefs Riet.

Margo zei

Wat een geweldig leuke tag Noriko!
Liefs
Margo

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende tag Noriko, echt super met al die prachtige details !!
Heerlijk joh, de Vagabond is werkelijk een uitkomst hoor :)

groetjes Astrid

Annika zei

Hoi Noriko,

Prachtige tag heb je gemaakt zeg! je hebt je helemaal uitgeleefd op de vagabond ;) Tja, wij vrouwen zijn graag zelfstandig he?! Altijd de hulp in moeten roepen van mannen is ook zo wat :) Vind je kleuren ook fantastisch passen bij elkaar. Supermooi!!

Groetjes Annika

Corine van der Zee zei

Gaaffff!!!. Mooie kleurtjes en details en wat ben je een bofkont met de Vagebond! Geniet van je aanwinst!

Liefs Corine

corryskaart zei

een meer dan mooie tag erg leuk door de kleuren en samenstelling
groetjes van corry