Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



03 oktober, 2011

"Zwart - Zilver"


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag ben ik er weer met een kaartje gemaakt met een plaatje van Kanban.
Dit het geworden.


De basis kaart is een linnen zwarte A5 kaart.
Hier heb ik een deel van afgesneden.
Hier op zit het kader met het plaatje van Kanban.
Het ornament is een stans van Marianne, net als de harten en het takje.


De vlinder is gemaakt met een Doily stans.


Wat mooie verschillende bloemen maken de kaart af.


Lieve groetjes Noriko



23 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat is hij weer prachtig Noriko.
Echt schitterend mooi.


Gr Leen

Janny zei

Wat een prachtige kaart is dit weer zeg, heel mooie kleuren.
lieve groetjes Janny

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
ik kom weer ogen te kort!
De kaart voor kees is supertjes geworden!
Deze zwart wit zilver vind ik ook heel gaaf!
Groetjes van Daatje!

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart Noriko.
Prachtig zo in het zwart wit.

Fijne dag Jannie.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart noriko en heel mooi in het zwart/zilver.

groetjes karin

Caroline zei

Schitterende kaart, Noriko ! Prachtige details, heel mooi gemaakt.

Willy's creations zei

Ziet er super uit meisje!

Groetjes,Willy

Franz♥ zei

Hi dear! What beautiful work, rich in many wonderful details!

Hugs, Francesca.

Jolanda zei

hoi Noriko,
weer een hele aparte creatie zoals altijd:-))
grtz Jolanda

Marjan zei

Prachtig zeg! Mooie kleuren zo samen en een heel chique uitstraling!

Groetjes, Marjan

Neline zei

prachtige kaart, heel mooi van kleur!
groetjes
Neline

arjette zei

Schitterend!!!!!!!

gr. arjette.

Corrie zei

Wauwwww Noriko wat mooi zeg!!!
Groetjes Corrie

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart hoor,

groetjes, Hannie

corryskaart zei

zo een pracht van een kaart heel stijlvol in deze kleuren!
groetjes van corry

Unknown zei

Wat een prachtige kaart, die kleuren zijn echt geweldig!
Ik zou het zelf niet gebruiken dat zilver, Maar nu ik het zo bij jou zie is het toch wel erg mooi!
Lieve Groetjs, Debbie

liesbeth zei

Hoi Noriko,
Wat een chique kaart zeg, heel mooi.
Ik hou wel van die kleuren, altijd mooi.
Morgen een gezellige dag
gr Liesbeth

anneke's creaties zei

woh schitterend wat een mooie kaart, zwart/wit combi vind ik zowiezo geweldig, en de vlinder komt ook goed tot zijn recht, ja echt suuuuuuuuuuuuuper.

groetjes anneke

Liberta zei

Hij is prachtig Noriko.
Knap ook gemaakt zo met die zwart wit kleuren heeft iets heel chique.

Liefs,Lieb

Margo zei

Het is echt een plaatje Noriko !
Liefs
Margo

Riet zei

Ohhh wowwww Noriko,wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.

scrapcreations-judith zei

Prachtig chique kaartje, Noriko. Mooi in het zwart wit. Maakt het net iets stijlvoller.
Groetjes Judith

Yvonne zei

Wauw, wat een prachtige stijlvolle kaart zo in het zwart wit!
groetjes Yvonne