Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



31 oktober, 2011

"Nostalgische kerst"



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een nieuwe week staat weer voor de deur.
Ik hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad en er weer met frisse moed tegenaan kan.
Ik heb gister dit kaartje nog gemaakt.
Het plaatje is het zelfde als op de hangende sterren van gister.
Nu heb ik het verwerkt op een zacht roze linnenkaart en geeft het een totaal ander effect als gister.


Het papier komt weer uit de Marianne blokken.
Het boompje en het dennentakje zijn weer creatable's van Marianne.


Het boompje is bewerkt met sneeuw van Viva decor en zit in een handige spuitfles.
Voor wat extra bling bling effect kun je als de sneeuw droog is het nog bewerken met wat glitter lijm.


De bont randjes op het plaatje heb ik wel bewerkt met glitterlijm van Stickless.


Op deze kaart heb ik nog wat kant en plakparels gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Voor vandaag wens ik iedereen een fijne dag.



Lieve groetjes Noriko




17 opmerkingen:

Dora zei

Erg mooi is dit!

Lenie Hempen zei

Hoi mijn Zus

Wat is dit ook weer een pracht van een kaart.
Echt weer schitterend mooi.
Weer lief van kleur.
Echt een ala Noriko kaart.


Gr leen

KarinsArtScrap zei

ik vind het een prachtige kaart noriko.

groetjes karin

Tinie zei

Ik vind het een bijzondere mooie kaart, lef wat betreft de kleuren!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

prachtige kaart, weer heel mooi van kleur.
Ziet er inderdaad anders uit als je vorige kaart.
groetjes
Neline

Marjan zei

Mooie kleuren en prachtig geheel met al die laagjes!

Groetjes, Marjan

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Fantastische kaart weer Noriko. Zelfde stijl als de sterren maar totaal andere sfeer, Prachtig.
groetjes Marja

arjette zei

Dit is ook weer een bjoetie zeg!!!

gr. arjette.

Corine van der Zee zei

Wat een gezellig, mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt. Heel mooi gedaan. Wens je een fijne week.

Liefs Corine

marjolein zei

Hoi Noriko, prachtig kaartje.
Lieve zachte kleuren, super.
groetjes Marjolein

CreaSjouk zei

Wat mooi!
Groetjes Sjoukje

corryskaart zei

hoi noriko
een erg leuke en mooie kaart in die warme kerstkleuren,echt gaaf!
groetjes van corry

manuela zei

prachtige kaart, weer heel mooi van kleur.

groetjes Manuela

Riet zei

Wat een schitterende kaart Noriko,lief plaatje.
Heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Liberta zei

Een mooie kaart Noriko,
Veel details erop.

Liefs, Lieb

Martha zei

Mooi hoor Noriko!!!
Groetjes,
Martha

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat weer prachtig kaartje!
Groetjes van Daatje