Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



09 november, 2018

Een Sprankelend en liefdevol Nieuwjaar


Lieve allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag is het mijn dag om een post voor jullie te verzorgen.
Ik ben aan de slag gegaan met de Emily Card Creator.
Ik wil jullie laten zien dat je met deze Creator ook andere kaarten kunt maken.


Ik heb van de Card Creator alleen de buitenzijde gebruikt.
De labels die zorgen voor het model zijn van Marianne Design.


De basis is gemaakt van Cardstock.
De andere delen van de kaart zijn geknipt uit Stempel papier.
Hier heb ik eerst met 2 kleuren Versafine Clair en een dauber de kleur aangebracht.
Als dat geheel naar je zin is kun je met masks en verschillende kleuren de ondergrond afmaken.
Hierna heb ik met zwarte Versafine de sillhoute stempels aangebracht.


De labels zijn op kleur gebracht met dezelfde kleuren.
Alle randen zijn aangezet met zwart.
Dit geeft een mooi diepte effect.



Ook op deze kaart heb ik weer waterdruppels aangebracht.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vinden.

Alle materialen zijn verkrijgbaar in de winkel.

Creatieve groet,


Geen opmerkingen: