Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 oktober, 2011

"Boekkaart voor Kees"


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gisteravond hebben wij een feestje gehad bij Kees.
Hij is 28 september 50 geworden.
Het was heeeeel gezellig!
Ik had voor hem een boek kaart gemaakt.
Kees is namelijk gek op lezen.
In de kaart heb ik geld gestopt en dat kan hij dan zelf besteden.


Dit is mijn uitwerking van mijn boekkaart geworden.


Het designpapier is van Tim Holtz en Marianne.


Aan de binnenkant zit een label gemaakt met de Magnolia stans.


In het boek gedeelte zit de klok gemaakt met de stans van nestabilitie.

 Alle randen heb ik bewerkt met een bruin inktblok.

Ik vind het super leuk om de boek kaarten te maken dus er zullen er nog wel meer volgen.


Lieve groetjes Noriko


21 opmerkingen:

Liberta zei

Wauw Noriko wat is deze boekkaart super.
Het is heel mooi geworden. Die kleuren zijn ook zo prachtig op elkaar afgestemd.
Meis denk wel dat het een hele klus is.

Liefs, Lieb

Margo zei

Oh wat geweldig leuk Noriko !
Heel geslaagd !
Liefs
Margo

Jaimy zei

je boekkaart is heel erg mooi geworden!

Groetjes, jaimy

Neline zei

Je boekkaart is weer helemaal super geworden, prachtig!!!
groetjes
Neline

Corine van der Zee zei

Prachtig Noriko, mooie kleuren en wat een gave details heb je weer gebruikt. Wat een werk zal dit geweest zijn!

Liefs en fijne zondag,

Corine

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een prachtige boekkaart is het geworden.
Je raakt gewoon niet uit gekeken wat je ziet.
Daar zal je de jarige Kees heel blij mee hebben gemaakt.
Want hij is schitterend mooi gemaakt.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leen

Marlies zei

Een super mooie boekkaart in een mooie kleuren combi en met schitterende details!! Een geweldige creatie!
groetjes, Marlies

corryskaart zei

zo een prachtig mooie boekkaart en zeker de kleurencombinatie vind ik super mooi!
groetjes van corry

Unknown zei

Hallo Noriko

Wat een plaatje heb je er van gemaakt zo veel mooie destails prachtig

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

wow noriko wat een prachtige boekkaart, super gemaakt.

groetjes karin

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wow wat een kunstwerk Noriko, Pracht kleur en wat een sublieme samenstelling. Geweldig deze boekenkaart.
Lieve groetjes Marja

Corrie zei

Wauwwwww wat mooi Noriko!!!
Groetjes Corrie

Annika zei

Wauw! Te gek zeg, helemaal "mannelijk". En dat vind ik zelf altijd zooooo moeilijk.... Heel erg gaaf idee, ziet er top uit!
Groetjes Annika

Liefs Ineke zei

Dat heb je weer schitterend gemaakt Noriko. Groetjes en liefs van Ineke

Janny zei

Kees zal wel erg blij zijn geweest met jou, je hebt een schitterende boekkaart voor hem gemaakt. Zo mooi gedetaileerd. liefs Janny

arjette zei

Prachtige boekkaart!!!

gr. arjette.

Durvina zei

wouw, prachtig!

groetjes, Durvina

Marjan zei

Alweer zo'n mooie en goed verzorgde creatie!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wowwww Noriko,wat heb je dit schitterend gemaakt meis.


Liefs Riet.

Caroline zei

Wauw, wat een kunstwerk, schitterend gemaakt en wat een prachtige kleuren, jij weet wel hoe je een mannenkaart moet maken !

Pet73 zei

Wow, this is great! Love your choice of colours! What a fantastic combination!