Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 oktober, 2011

"Hartelijk Gefeliciteerd met een engel"



Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister avond de hele tijd bezig geweest om een bericht te plaatsen.
Jammer genoeg lukte dit niet omdat de foto's niet wilde downloaden.
Hoe dit kan, geen idee.
Nu dan maar een andere creatie.
Dit is hem geworden.


De kaart is gemaakt op kraft papier.
Super leuk om mee te werken.


Het gebruikte plaatje komt van een scrapvel.
Verder mooi designpapier gebruikt.
Ik had nog wat over van de vorige creaties en kon het hier mooi bij gebruiken.


De vlinders zijn 2 ponsen.
De onderste is gemaakt met een EK succes pons.
Deze vlinder is helemaal dicht.
De bovenste vlinder is open gewerkte en gemaakt met een Martha Stewart pons.


Ook de binnenkant van de kaart heb ik bewerkt.


Ondanks het slechte weer wens ik iedereen een fijne dag.

Lieve groetjes Noriko







18 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat heb je weer een pracht van een kaart gemaakt.
Mooi van kleur.
Hij is echt schitterend.
Maak er een heel fijn weekend van.


Gr Leen

Neline zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt Noriko, echt schitterend!
Mooie kleuren heb je ook gebruikt.
groetjes
Neline

Margo zei

Het is inderdaad slecht weer vandaag maar met zo'n mooie kaart de dag beginnen vind ik altijd super, wat leuke vlinders en al die details, geweldig gewoon !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een schitterende kaart noriko,lief plaatje,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.xx

arjette zei

Wat prachtig zeg!!! Mooi zo in het kleurtje roze!

gr. arjette.

Jolanda zei

weer een prachtige kaart Noriko! Mooie kleuren en kraft papier vind ik ook mooi om mee te werken!
grtz Jolanda

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat een prachtige kaart.

Kijk even op de blog van Neline daar staat bij haar tweede blog bij reacties op kaartjes een verassing voor je.

Liefs Marjon

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart noriko, met prachtige details.

groetjes karin

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is echt weer een schitterende kaart Noriko. Super.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Corrie zei

Hallo Noriko
wat een geweldig mooi kaartje, schitterend die kleuren!
Groetjes Corrie

Martha zei

Het is weer prachtig geworden!!
Jij ook een fijne dag en fijn weekend :-)
Groetjes,
Martha

Marjan zei

Weer een echte Noriko! veel details! Mooi hoor!

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

erg prachtig gemaakt in deze mooie warme rode kleur,SUPER!
groetjes van corry

CreaSjouk zei

Hoi Noriko,

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Met het kraftpapier geeft het wel een leuk effect.

Op de vraag bij mijn kaartje of ik een pons had gebruikt: Het is een (rand)snijmal van Nellie Snellen.
Heb hem al heel lang, maar gebruik hem te weinig.

Groetjes Sjoukje

Astrid zei

Wat een schitterende kaart weer Noriko, prachtige kleuren, schitterende details, echt super hoor !!

groetjes Astrid

Janny zei

Wat een prachtige kleurige kaart, super gedetailleerd, prachtig papier.
lieve groetjes Janny

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een kleurrijke kaart
en ik vind dat je zo mooi kunt combineren, prachtig!
Even een vraagje, wat is kraftpapier?
Groetjes van Daatje