Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 november, 2018

Bloghop Jilliez

Hallo allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is dinsdag en dus bloghop dag bij Jilliez.

Wij zijn allemaal aan de slag gegaan met de cirkelmask.
Ook deze is weer veelzijdig in gebruik.

Ik heb het kaasplankje gebruikt van Dutch Doobadoo als basis.
Deze heb ik uitgeknipt uit zwart cardstock.
1 maat kleiner heb ik uit rose cardstock geknipt.
Hier heb ik met verwijderbaar tape het mask op bevestigd
 en ben ik met een dauber en 2 kleuren inkt de cirkels gaan aanbrengen.
Ik heb gekozen voor zwart en Fuschia van Versafine omdat dit bij mijn plaatje paste.
Maar dit kun je natuurlijk naar eigen idee doen.


Het plaatje is een 3D en heb ik opgewerkt met 3D kit 
Ik heb nogmaals de maat van het Kaasplankje uitgeknipt uit Perkament papier.
Ik heb dezelfde maat hiervoor genomen als die van de rose cardstock.


Ik heb deze op het patroon van Marianne Design gelegd van de kruissteekjes 
en heb hierop de stickertjes van Nellie Choice geplakt.
Dit zijn stickertjes in kruissteek vorm en heten Cross Stich.


Verder heb ik ervoor gekozen om het kaartje rustig te houden.
Het effect moet liggen op de cirkels en het hartje van de kruisstickertjes.

Alle materialen zijn verkrijgbaar bij Norikoskaarten

Als je bij mij klaar bent kun je verder hopen naar:


Ik eindig met een creatieve groet,
Noriko




7 opmerkingen:

Margreet zei

Supermooi gedaan!
xxx Margreet

Carla zei

Mooi op de kaasplank van ddbd.
Mooie kleuren ook weer bij elkaar.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend! Groetjes Betha

Unknown zei

Wat een lieverdje

Cinderella zei

Kei Mooi Noriko en het is altijd leuk nieuwe ideetjes opdoen en ook nog een super uitleg
Ik hop weer even verder benieuwd wat ik daar ga zien
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Miriam's creablog zei

echt supermooi geheel. Gr. Miriam

Astrid van der Linde zei

Wat een mooi kaartje!!Echt een lust voor het oog! <3