Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 oktober, 2016

Een kleintje


Lieve allemaal 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Van de week liet ik al even een fotootje op Facebook
 zien van werk in uitvoering. 
En dit is het dan geworden. 


Een leuk cadeautje voor een geboorte of voor iemand 
in blijde verwachting. 
Ik heb het gemaakt voor op de braderie waar ik ook in december weer aanwezig 
zal zijn met een leuk gevulde kraam. 


Zoals jullie kunnen zien is het gemaakt met de Dutch Doobadoo luier mal. 
Ik heb hem gemaakt van crème linnen cardstock endesign papier van Maja Design


Op de voorkant zitten de eendjes van Marianne Design welke verwerkt zitten op de slab eveneens van Marianne Design. 
Door pareltjes te gebruiken als oogjes krijgen de eendjes net even dat meer .......



Door achter sommige elementen dubbelzijdig tape te plakken, breng je meer diepte in het geheel. 



In het rompertje zit dit zakje met slofjes.
Aan de bovenzijde sluit dit met het kopkaartje van
Marianne Design. 
Achter het rompertje zit nog een zakje met daarin een rompertje. 
Voor de stevigheid zit in het zakje een stukje cardstock. 
Ook hierop nog wat leuke stansjes verwerkt. 


De tekst strip is de onderkant van een designvel van Maja Design. 
De stempel is van Joy welke ik gestempeld heb op het design papier. 
Deze heb ik uitgeponsd en op een cocktail prikker geplakt en zo achter de tekststrip gestoken. 

Al met al denk ik een leuk cadeautje om te krijgen 
of te geven. 

Kom je nog even op Facebook mijn nieuwe pagina liken. 
Je kunt hem vinden onder Norikoskaarten of door op de Facebook bange te klikken. 




Geen opmerkingen: