Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 oktober, 2011

"Kerstklok"



Lieve allemaal.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag een ronde kerstkaart.
Ik heb een cirkel uit een linnen karton geknipt.
Maar zo dat de bovenkant nog aan elkaar zit.
Hiervan heb ik de randen met een inktpad bewerkt.


Vervolgens de cirkel bewerkt met designpapier.
en wat geponste randen.


Ik heb de Tim Holtz klok uitgestanst,hier achter heb ik een rood designpapier geplakt.
Hierop zit het piramide plaatje.
Tot slot zitten hier de wijzers op geplakt.
De wijzers zitten aan elkaar met een splitpen.


De kaart kan gewoon neer gezet geworden.
Wat sterren en strass steentjes maken de kaart af.


Bij deze kaart heb ik ook de binnenkant bewerkt.
De labels komen uit het blok van Eline.
Het plaatje is het voorbeeld dat op het stansvel zat.
Ik vond het leuk omdat aan de binnenkant te gebruiken.



Lieve groetjes Noriko


23 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Noriko,
Zo heb ik het klokje nog nooit zien "tikken" ☺☺☺
Liefs Wilma

Marrie zei

Hallo Noriko,

Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt die klok is super he.
Je kaarten zijn kleurvol dat heb je leuk gedaan.

Groetjes Marrie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit leuk en mooi Noriko. De klok eindeloos gaaf.
lieve groetjes Marja

Martha zei

Wat is dit mooi zeg!! Die klok is inderdaad ook super!
Groetjes,
Martha

Lena zei

hallo Noriko.

bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
ik ben ook bij jouw gaan kijken, wat maak jij schitterende kaarten zeg!!, helemaal mijn stijl.
je maakt er ook veel werk van.
ik kom vaker bij je langs.

Groetjes Lena

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart NORIKO.
Echt een schitterende klok.
Heel mooi de binnenkant bewerkt.
Super leuk van kleur.
Echt een schitterende kaart.


Gr leen

Riet zei

Ohhh wowww Noriko,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Echt superrrrrr.

Liefs Riet.

Agnes zei

Jij schudt ze ook zo uit je mouw lijkt wel :)
Wat een leuke creatie heb je weer gemaakt Noriko!
groetjes, Agnes

Linda zei

Wat een onwijs leuk kaartje Noriko! Heel mooi gedaan zo met die klok en dat schattige plaatje in het midden. Groetjes, Linda.

Neline zei

Je hebt de klok super gaaf gebruikt!
Prachtig geheel geworden!
groetjes
Neline

marijke zei

super mooi is die zeg geweldig gedaan zo met die klok er op

Marjan zei

Wat heb je de Tim Holtz klok mooi en op originele wijze verwerkt! Een echt Noriko is het toch geworden, heel mooi en een goede kerstsfeer!

Groetjes, Marjan

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko wat heb je dit weer mooi gemaakt. Schitterend gedaan hoor.

groetjes en liefs van Ineke

arjette zei

Wat mooi weer zeg!! Die klok is perfect voor kerstkaartjes, vind het erruuggg mooi!!!

gr. arjette.

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstkaart noriko.


groetjes karin

Corine van der Zee zei

Schitterend!!!! De klok vind ik eindeloos, wat een gave stans! Heel mooi gecombineerd met je papier en plaatjes, ik vind hem top!

Liefs Corine

Janny van Woerkens zei

Hallo Noriko

Bedankt voor je berichtje over mijn kaart met de klok.
Jij hebt trouwens ook een schattige leuke kleurtjes gebruikt voor de klok.
Mijn klok heb ik net een paar minuten voor 12 gezet,want dan zitten de meeste mensen te kijken naar tv naar de wijzers tot het 12 uur is.
Dus dit heb ik bewust gedaan.
Groetjes van Janny en een fijne dag.

marjolein zei

Hoi Noriko, gaaf geworden je kerstkaart. Er leuk met de klok, ik moet hem ook nog steeds eens gebruiken.
groetjes Marjolein.

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Noriko
heel erg leuk gedaan zo met die klok.
Groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig leuke en mooie kaart met die warme kerstkleuren!
groetjes van corry

anneke's creaties zei

wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt, en leuk dat je de binnenkant ook hebt bewerkt.

groetjes anneke

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een leuke manier om de klok van TIM hOLTZ te gebruiken,
prachtige kaart met die kleurtjes
Groetjes van Daatje