Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 oktober, 2011

"Joop gefeliciteerd"



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag is Joop jarig.
Voor hem heb ik dit kaartje gemaakt.
En als het goed is heeft hij hem nu wel met de post ontvangen.
Toch wil ik hem even de felicitatie via mijn blog overbrengen.

Dus Joop van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst!!


De basiskaart is een linnen vierkante kaart van 15 bij 15.
Hier op zitten wat verschillende soorten designpapier.
Deze zijn o.a van Studio Light en K&Company.


De vogel en memories komt uit een box met chipboard embellishements van DCWV.
Dit is super leuk om te verwerken en geeft je kaart net dat extraatje.


Het gebruikte plaatje is van een stansvel en komt bij Syta van Gelderen vandaan.
De link van haar webwinkel kun je vinden in mijn sidebar.


Verder is de kaart afgewerkt met bruin Tule, bruine stoffen bloemen van Marianne Design, en een envelopje met een stoer label erin.

Zoals vele met mij het altijd lastig vinden om heren kaarten te maken, moet ik zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden.
Om eerlijk te zijn vind ik deze zelf wel erg leuk geslaagd.
Laten jullie nog even weten wat jullie ervan vinden.


Lieve groetjes en tot snel,
Noriko




20 opmerkingen:

Tini zei

Mooi hoor, Noriko, ja het is niet altijd gemakkelijk, maar deze is leuk hoor.
Gr. Tini

Margo zei

Hij is gewoon super geslaagd Noriko !
Heel leuk plaatje en die vogel en tekst geven inderdaad net dat ietsje extra !
Liefs
Margo

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat kan je hier nou weer van zeggen.


HIJ IS WEER SCHITTEREND MOOI.


Gr leen

Astrid zei

Jeetje mina zeg, dit is werkelijk een schitterende mannankaart, prachtig hoor !!

groetjes Astrid

Jolanda zei

Een hele mooie en stijlvolle mannenkaart Noriko! prachtige details!
grtz Jolanda

Marjan zei

Vind het een heel geslaagde mannenkaart! Niet te veel, maar toch genoeg mooie details.

Groetjes, Marjan

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf kaartje noriko een hele mooie stoere mannenkaart.

groetjes karin

Neline zei

prachtig en stoer! supers gedaan weer Noriko;)
groetjes
Neline

Jopie zei

prachtige mannenkaart met al die "mannen"dingen erop.
groetjes jopie

Corine van der Zee zei

Gaaf kaartje hoor Noriko, hoe doe je het toch elke keer? Hele leuke details en toch mannelijk! Super gedaan!

Liefs Corine

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer onwijs gaaf Noriko. Een pracht kaart. met zoveel verschillende detasils. SUPER.
lieve groetjes Marja

corryskaart zei

wat een geweldig stoere en vooral prachtige kaart!
groetjes van corry

Dora zei

En wederom een geweldige creatie!

Marlies zei

Mannen kaarten vind ik heel moeilijk om te maken maar jij hebt er totaal geen moeite mee! Een geweldige kaart heb je gemaakt!!
groetjes, Marlies

Willy's creations zei

Pracht van een kaart.

Groetjes,Willy

Loes Oorschot zei

Gave kaart, die mooi en stoer tegelijk is! Erg leuk met de auto erop!
Van harte gefeliciteerd met Joop! Hij is gelijk met mij jarig...

Groetjes, Loes

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
hoe verzin je het...
zo een mooie combi,
jij hebt echt veel creativiteit!
Groetjes van Daatje

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Noriko.

Liefs Riet.

arjette zei

Wooww zeg, een écht mannenkaart!! En super goed gelukt zeg, wat is ie mooi!!!!

gr. arjette.

Liberta zei

Mooie kaart Noriko een hele leuke mannen kaart.

Liefs, Lieb