Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 oktober, 2011

"Kerstkaart met klok"



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja hoor daar is er weer één!!!!!
Ik heb een kerstkaart gemaakt met een piramide plaatje.
Het plaatje is van een stansvel van Pyramid.


Het gebruikte designpapier is van Eline.
De basiskaart is gemaakt van linnen vierkant.


Het tekst label komt van een designpapier uit een Eline blok.
Hierin heb ik 2 gaatjes gemaakt en een lintje doorheen gestrikt.


Het label kun je aan de zijkant in de kaart steken.


Vanaf de zijkant kun je goed de opbouw van het piramide plaatje zien.


Het hert is gemaakt met een stans van MD.


Voor het oog heb ik een strass steentje gebruikt.
Verder heb ik wat lint, kant en verschillende labels gebruikt uit het Eline blok.

Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd of jullie hem leuk vinden.

Lieve groetjes Noriko




16 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Noriko,
Ben wel weer even zoet geweest met het bekijken van je MOOIE kerstkaart.....er is zoveel op te zien. Je hebt zelfs strikjes verwerkt.....nog wel aan het gewei van het hert ☺☺☺
Liefs Wilma

Lenie Hempen zei

Hoi Zus

Wat weer een prachtige kaart.
Maar ik mis een ding de gebruiksaanwijzing,voor hoe en waar je met kijken beginnen moet.
Er is weer zoveel op te zien.
En schitterend van kleur.
Het is echt weer een Toppertje.


GR Leen

Liberta zei

Hai Noriko,

Een prachtige kaart met heel veel details.
Heel mooi gemaakt.

Liefs, Lieb

Jolanda zei

hoi Noriko,

je bent goed op dreef! alweer zo'n beauty!! wat toevallig idd dat jullie hond ook Baloe heet en wit is :-))
grtz Jolanda

KarinsArtScrap zei

een mooie kerstkaart noriko en heel leuk idee met dat papiet om er een label van temaken.

groetjes karin

Annika zei

Noriko,

Mooie kerstkaart hoor, weer es heel wat anders. Echt prachtig!
Je hebt er weer veel mooie details in aangebracht.

Groetjes Annika

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart waar weer zo lekker veel op te zien valt! Ik hou hier van... Heel mooi van kleur en het superleuke rendier maakt het helemaal af!

Groetjes, Loes

arjette zei

Zo zeg, wat een kunstwerkje!!! Wat een prachtige details!

gr. arjette.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat mooi weeer Noriko. een echt kunstwerk. Het strass steentje als oog doet het goed op het hert.
groetjes Marja

Agnes zei

Je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt met zoveel leuke details!
Top hoor!
groetjes, Agnes

corryskaart zei

hoi noriko
je hebt er weer een prachtig kaart van gemaakt met vele leuke dingen om naar te kijken!
groetjes van corry

marijke zei

geweldige leuke kaart echt een mooie kerst kaart in de kerst kleuren weer
heb alleen een vraagje aan je als jij een reactie in mijn blog plaatst krijg ik hem altijd 4x hahaha soms ook wel eens 5x enig idee wat je verkeerd doet?? vind het leuk hoor zoveel berichtjes hahahah

Corrie zei

Prachtig kaartje Noriko
Groetjes Corrie

Corine van der Zee zei

Wat een leuk en mooi kaartje weer Noriko, prachtige details en wat een gaaf papier!

Liefs Corine

Riet zei

Wat is het weer een schitterende kaart Noriko.


Liefs Riet.

Janny van Woerkens zei

Hallo Noriko,

Het is me totaal niet opgevallen dat de Tim Holz klok romeinse cijfers heeft.Je bent de eerste die dat ziet.
Zal ik hem dan maar verwijderen als er meer reacties komen.
Ga zelf eens bestuderen naar de cijfers en heel hartelijk bedankt voor het melden hiervan en zal bij de volgende klok erop letten.
Groetjes van Janny