Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



12 oktober, 2011

"Classic car"


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik gemaakt met de materialen die ik over had van de kaart voor Joop.
De basis kaart is ook hetzelfde.
Een linnen vierkante kaart van 15 bij 15.


Ook dit stansplaatje komt uit de zelfde serie.


De kaart is op de helft dubbelgevouwen.
Leg de vouw aan de rechterzijde en vouw dan de voorkant nog eenmaal op de helft dubbel.
Zo ontstaat dit model kaart.


Ook hier heb ik het papier van Studio Light gebruikt.


De ster is gemaakt met een nestabilitie.
Het label heb ik bewerkt met een embossingmal.
Wat bloemen, houten ornamenten, en wat gaas verband zorgen voor dit eind resultaat.


Ik hoop dat jullie weer eens langskomen
Lieve groetjes Noriko

24 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een leuk model deze kaart! schitterend gemaakt met al die prachtige details!
grtz Jolanda

Liberta zei

Leuk zo deze kaart.
Al heb je dezelfde materialen gebruikt hij is toch weer anders.
Vind hem erg apart zo met dat terug gevouwen gedeelte. Leuk idee ook.

Liefs, Lieb

Franz♥ zei

Wow! Really amazing, dear!

Hugs, Francesca.

Neline zei

Hij is weer prachtig! Heel mooi gedaan.
groetjes
Neline

Corine van der Zee zei

Geweldig leuk kaartje weer Noriko, mooie kleuren, schitterend papier en leuke vorm. TOP!!!
Tot vrijdag op de beurs!

Liefs Corine

Corrie zei

Schitterend kaartje Noriko
geweldig leuk model
Groetjes Corrie

Anoniem zei

wat een schitterden kaart heb je weer gemaakt Norika .]ik vind hem helemaal geweldig,zo leuk model en prachtige kleurtjes.

Groetjes Jannie

KarinsArtScrap zei

heel leuk model keert noriko, prachtig kaartje weer.

groetjes karin

Martha zei

Dit is weer prachtig zeg!!!! Super leuk :-)
Groetjes,
Martha

Tini zei

Leuk hoor!

Gr. Tini

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Spetterend weer Noriko. Erg mooi en dat van je restjes.
groetjes Marja

Riet zei

Wowwww Noriko,wat is dit weer een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marjan zei

Mooi is ook deze, de combinatie van 3D met de andere materialen ook!

Groetjes, Marjan

Astrid zei

Echt een schitterende kaart, prachtige details !!

groetjes Astrid

Lenie Hempen zei

Ook deze kaart is weer prachtig mooi Noriko.
Echt schitterend.
Ondanks de restjes heb je er toch weer wat mooi van weten te maken.


Gr Leen

corryskaart zei

hoi noriko
een toppertje van een kaart,erg leuk model en prachtig papier
groetjes van corry

Anoniem zei

Hoi Noriko,
Wat een beeldig kaartje wauwwwwwwwwww.
En we willen jullie ook nog bedanken voor het verzorgen van de vogeltjes.
Groetjes en een dikke kus,
Tante Alie en Ome Jan

Marlies zei

Een super mooie kaart Noriko en een geweldig model! Super veel mooie details erop, een hele kunstwerk!
groetjes, Marlies

Conny zei

Wat een gave kaart! Ik blijf het moeilijk vinden...mannenkaarten.

Groetjes, Conny

arjette zei

Prachtig weer zeg!!! Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt, vind dat creme en groen heel mooi bij elkaar!!

gr. arjette.

Willy's creations zei

Super mooi...je heb een eigen stijl..en dat vind ik al heel aprt.

Groetjes,Willy

Margo zei

Hoi Noriko,
wat is die tof zeg en heel leuk van kleur !
Liefs
Margo

Unknown zei

Lieve Noriko,

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt, super mooi.

Liefs Marjon

Pet73 zei

What a fantastic card! All these great details!