Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 november, 2018

Blogpost Jilliez


Hallo allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is alweer dinsdag en dus tijd voor een nieuwe bloghop bij Jilliez.
Deze keer zijn wij allemaal met de Rolodex stans aan de slag gegaan.

Ik heb er een creatie mee gemaakt zonder de echte Rolodex.
Ik heb van Cardstock en 2 design rietjes deze basis gemaakt.



Je neemt hiervoor een Cardstock van 13.5 x 27 cm
De uiteinde ril je op een halve, één en 1.5 cm.
Dit plak je tot een soort blokje wat je later kunt afwerken met kant.
Dit doe je aan beide zijde.
Hiertussen klem je de Design rietjes.
De rietjes die ik gebruikte moest ik een stukje inkorten.
Ik heb de ondergrond gemaakt van wit Linnen Cardstock en bewerkt met het 
Design papier van Joy Mid-Winter.
Ook de Rolodex kaartjes zijn met dit designpapier bewerkt.


Sommige kaartjes heb ik bewerkt met stansjes en andere
heb ik voorzien van een stempel.
De kleur inkt die mooi bij dit papier past is
Deep Lagoon van Versafine!


Hier een foto van de stempelkaartjes.


Ook het mooie glitterpapier is van Jilliez


Nu je bij mij klaart bent met de hop kun je verder doorhoppen naar:


Alle gebruikte artikelen verkopen wij in de winkel.


Tot slot eindig ik met een creatieve groet,



5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi en leuk idee! Groetjes Betha

Carla zei

Leuk idee noriko, mooie rustige kleuren. 😘

Petra zei

Wat een werk, maar super mooi

Fieneke zei

Mooi geheel!

Astrid van der Linde zei

Wat leuk gedaan!! Heel mooi designpapier ook!!