Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 oktober, 2011

"Hiep hiep hoera Nicky 10 jaar"



Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag is Marinko zijn neefje jarig en mag 10 kaarsjes uitblazen!!
Hij wil graag geld voor zijn verjaardag.
Omdat zo kaal in een envelop te geven vind ik niet leuk.
Dus kwam ik op het idee de wijnzak te versieren en te vullen met verpakt snoep.


Ook Nicky wil ik via mijn blog even feliciteren.
Dus Nick van harte met je 10e verjaardag.
Marinko en jij zijn weer even oud!!


Snoep is altijd welkom bij kids!!
Dus lekker veel en vol.
Nick zit op voetbal, dus vond het plaatje van Forever Friends wel toepasselijk.


Het papier is van Studio Light en Forever Friends.
De letters komen uit een blok van Eline.


Ook de achterkant is bewerkt en daar zit dan het zakje voor het geld.


Ik vond het weer erg leuk om deze cadeauverpakking te maken.
En nu gaan ik dan echt een start maken met de kerstkaarten.
Ik heb nog een paar foto's op mijn computer staan van verschillende andere kaarten, dus deze laat ik tussendoor ook nog even zien.


Lieve groetjes Noriko

26 opmerkingen:

Marjan van der Wiel zei

Heel erg leuk idee Noriko. Echt mooi gemaakt!
Liefs, Marjan

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtig kado Noriko. En weer op de jouw fantastische manier gemaakt. prachtig. Fijne dag en lieve groetjes
Marja

Irene zei

Enig en daar kan inderdaad heel veel lekkers in!

Irene

redscrap zei

wat een leuk idee om een wijnzak te vullen met snoep, hij zal er vast blij mee zijn,
gezellige dag groetjes mina

Fieneke zei

Wat een leuke vrolijke zak, inderdaad veel leuker om te geven dan een envelop met geld.
Groetjes Fieneke

Lenie Hempen zei

Hoi mijn Zus

Wat een leuk idee om zo toch geld te geven.
Met een lekkertje er bij maak je een Kind al heel gauw blij.
Nick zal er heel blij mee zijn.
Vanavond een fijne avond.
En maak er een fijn weekend van.


Gr Leen

arjette zei

Wat superleuk zeg!!!

gr. Arjette

Riet zei

Wowwww Noriko,wat geweldig gemaakt.
Dat zal hij echt super vinden.

Liefs Riet.

Elly zei

Hartstikke leuk idee Noriko!! Nou niet alleen kinderen zijn dol op snoep hoor, ik zou ook best zo'n mooie volle zak willen krijgen ;-)

groetjes, Elly

liesbeth zei

Hoi Noriko,
Gefeliciteerd met je neefje.
Wat een goed idee om de zak op deze manier te vullen.
Erg leuk geworden.
Nou meis kom maar op met de kerstkaarten, ik ben reuze benieuwd.
gr
Liesbeth

Anoniem zei

hoi Noriko
wat een leuke tas is het geworden
waar kan ik deze wijnzakjes aankopen
groetjes katrijn
Leintje.vangoethem@hotmail.com

Corine van der Zee zei

Wat een super leuk idee! En inderdaad, kinderen zijn dol op snoep en in dit geval nog wel een tas vol hihihiii. Heel mooi gemaakt en het plaatje is zeer toepasselijk. Ben reuze benieuwd naar je kerstkaartjes......

Liefs en fijn weekend,

Corine

Liberta zei

Hallo Nicky gefeliciteerd met je verjaardag.
Noriko je hebt weer een pracht van een wijn snoep zakje gemaakt. vind het een heel leuk idee.

Liefs, Lieb

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Norika,

Voor een fles wijn zijn deze tassen bestemd, maar jij hebt er heel iets leuks van gemaakt en er kan lekker veel in.
Was je kado goed bevonden??
Je brengt me op een idee, want dat is ook iets leuks om met kinderen zelf te maken. Geinig dat "geld zakje"op de achterkant.
Gezellige groetjes Lida

KarinsArtScrap zei

nou die zal hij wel leuk vinden noriko, wat mooi versiert ziet er geweldig uit.

groetjes karin

Unknown zei

Hoi Noriko

Wat heb je dit mooi gedaan je bent ook een echt creabeest super leuk bedacht met snoep erin helemaal toppie

Liefs Nellie

Adrie zei

Ik vind hem aan alle kanten even mooi Noriko , wat een geweldig cadeau. En nu maar hopen dat hij niet alleen oog heeft voor al dat lekkers.
Groetjes Adrie

Margo zei

Geweldig leuk kadootje Noriko, ik kan me inderdaad voorstellen dat dit in de smaak viel !
Liefs
Margo

Corrie zei

Jeetje wat heb je dat weer leuk gedaan zeg, dat is nog eens een leuke en lekkere binnenkomer!
Groetjes Corrie

Willy's creations zei

Dat ziet er super uit.

Groetjes,Willy

Dora zei

Enorm leuk gedaan zo!

angelica zei

wat een super idee en heel mooi
jij maakt prachtige creaties ga zeker nog keer komen kijken

Marlies zei

Super leuk om zo een cadeautje te geven en snoep is altijd welkom bij kinderen! Je hebt er een super mooi geheel van gemaakt met prachtige details en schattige afbeelding!
groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een leuke verpakking heb je gemaakt,
daar zal Nick erg blij mee zijn,
en ja snoep is altijd lekker he?
Groetjes van Daatje

Pet73 zei

What a fantastic wrapping! Love all the details and the forever friends bears are just too cute!

Agnes zei

:) :) een tante die zoveel moois maakt kan echt geen geld in een envelopje stoppen......
Je hebt er weer een super leuke creatie voor gemaakt!
groetjes, Agnes