Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 mei, 2012

Happiness

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jullie zullen misschien wel denken waar blijft ze toch?
Maar het omruilen van slaap en werkkamer nam iets meer tijd in beslag dan we hadden ingepland.
Wij zijn 4 dagen druk bezig geweest maar het eind is dan ook in zicht.
Ik heb een prachtige grote werkkamer gekregen en een heerlijk kleine romantische bedstee!!


Tevens ben ik druk om een creatie te maken voor de Dutch Magnolia Lovers.
Doordat mijn moeder dag kaart de 1e plaatst heeft behaald ben ik gastdesigner.
Maandag wordt mijn creatie geplaatst op het blog van DML en zal ik mijn creatie ook op mijn blog plaatsen, dus nog even geduld.
Voor nu dan dit kaartje in wit, beige en bruin tinten.


De bloem is gemaakt met een 3D plaatje van Nel van Veen.


Het mooie bijpassende papier is van Maja en Eline


De mooie stempel hieronder is van Penny Black en is gestempeld op Magnolia papier.


Zelf vind ik dit een hele mooie kleuren combinatie.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Lieve groetjes Noriko

26 opmerkingen:

Astrid zei

Ik vind hem echt helemaal geweldig Noriko, prachtig in deze kleuren en schitterende details heb je erop verwerkt !!
Is dat zakje een mal ???

liefs Astrid

Liberta zei

een mooie kaart Noriko,
Heerlijk zo'n eigen kamer en een romantische bedstee.

Liefs,Lieb

Riet zei

Wat een prachtige kaart Noriko.
Veel knutsel plezier in je nieuwe kamer.

Liefs Riet.

Zussenknutsel zei

Supermooie kaart!
Echt helemaal mooi!
En ja, i kvindt de kleurencombinatie & het papier prachtigg!
Ben benieuwd naar je nieuwe werkplek.
Fotoos???
-xx- Charlotte

corryskaart zei

hoi noriko
vind het zeker een prachtige combinatie van kleuren en zoals ik van je gewend bent heerlijk om te kijken door de vele leuke en mooie dingen erop!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Het is weer een pracht Zusje.
Echt schitterend.
Wat een mooie kleuren combinatie.
Veel hobby plezier in Je nieuwe hobby kamer.

Gr Leen

Tinie zei

Wauw wat laat je weer een beauty zien, zo mooi van kleur ook!!! Succes!

Groetjes Tinie

anneke's creaties zei

woh wat is die moooooooi
en ja die kleurencombinaie is echt schitterend
en je hebt zoveel mooie details erop verwerkt
ja echt suuuuuper gedaan

groetjes anneke

Thea zei

Schitterende kleuren Noriko! Krijgen we je knusse bedstee ook nog te zien ;-)

liefs Thea

Kizzy zei

Wauwieee dat is weer mooi!!! super leuke en mooie details, prachtig papier, een echt plaatje!
Liefs Kizzy

jans zei

heel mooi romantisch kaartje en een bedstee wat romantisch allemaal grt jans

marja zei

Wat een schitterend kaartje Noriko, geweldig van kleur en super mooie details!!

Lieve groetjes Marja.

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer! En zo mooi van kleur.
groetjes
Neline

Liefs Ineke zei

Super mooi gemaakt weer Noriko. Schitterend hoor. Groetjes en liefs van Ineke

Marlies zei

Een hele mooie kaart en ook een chique kleuren combi, ook zoveel prachtige details erop verwerkt! groetjes, Marlies

arjette zei

Waauuuww zeg, ik vind het prachtig!!!

gr. arjette.

Loes Oorschot zei

Prachtig! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, so schön elegant diese beige und braun Farbe. Sehr wirksam die Blumen und die Holzdeteils. Liebe Grüsse, Ulla

Linda zei

Wat een mooie creaties heb je de laatste tijd weer gemaakt Noriko! Was al even niet op je blog geweest maar ik zie weer zoveel moois! Deze kaart is ook weer prachtig en vooral de kleuren zo bijelkaar is echt gaaf! Ben benieuwd naar je creatie voor DML! Lieve groet, Linda.

Nicole zei

Wat een elegante en romantische kaart, Noriko!! Liefs, Nicole

HenP Produkties zei

Hoi Noriko,

Ik ben een grote fan van je, want hoe krijg je toch al die mooie details op 1 kaart. Hoe groot zijn jouw kaarten wel niet, vast geen 15x15 hahaha.

Ben benieuwd naar je kaart voor de challenge van DML!!!!

Nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Anoniem zei

Dit echt weer een mooie kaart Norika.
En als je foto`s hebt van je kamer,
laat die ook maar zien.Het wordt vast een hele mooie kamer.

Groetje Antoinette

Durvina zei

Wat is het een schitterende kaart, zoveel moois op te zien, ik blijf kijken....

groetjes, Durvina

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat fijn dat je weer een mooie werkkamer hebt!
Je creaties zijn weer geweldig,
ik doel dan ook op het theezakje hieronder,
deze creatie vind ik ook erg mooi!
Sjonge een hele eer om gastdesigner te zijn! Geweldig!
Groetjes van Daatje

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Wat fijn dat je toch een kleiner romantische slaapkamer heb gekregen en O wat heerlijk een grotere hobbyplek
voor je zelf;)

Prachtig vind ik ja kaart geworden de kleuren fantastische!!
Waar koop jij die lieve Kraft zakjes als ik vragen mag?
Fijne dag Noriko
Liefs Sonja

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart noriko.
wat heb je toch weer prachtige details erbij gedaan en super afgewerkt.

groetjes karin