Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



09 mei, 2012

Canvas paneel

Goedenavond allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag kwam de hobbyclub weer bijeen bij Marjon.
Eens in de maand komen wij bij elkaar en maken dan een mooi project.
Vandaag hebben we dit paneel gemaakt.


Het bestaat uit een canvas doek van 20 bij 20 cm.
Hierop heb ik het kant geplakt.
Ik had rekbaar kant meegenomen en dit door de hoeken heen gedrapeerd.
Hierop komt het designpapier.


Marjon had een prachtige combinatie van het nieuwe papermania papier bijeen gezocht.
Het komt uit de capsule serie.
Ze had bij het papier ook het prachtige lint en de mooie papieren bloemen.


Het paneel is aangekleed met mooie stansen van o.a. Magnolia, Marianne Design en de Die - Namics.


Een aantal uit de groep hebben ervoor gekozen om een vintage plaatje in het midden te plakken.
Maar ik kon niets naar mijn zin vinden en heb er nog een bloem opgeplakt met het hart van verbandgaas.



Ook dit was weer een super geslaagd project om te maken.
En zoals altijd gingen we ook vandaag weer naar huis met een mooi eindresultaat.
Jullie zullen natuurlijk begrijpen dat dit mooie project in mijn eigen bezit blijft.



Het einde van de Workshops met de hobbyclub zijn jammer genoeg afgelopen, maar we zijn niet getreurd want naar de zomer vakantie starten we weer met een nieuw seizoen.
Jammer genoeg heeft Wil alleen afscheid van ons genomen.

Lieve Wil jammer dat je niet doorgaatin het nieuwe seizoen, ik ga je missen!!
Aan Marjon wil ik nog even een bedankje overdragen voor haar vakkundige leiding, haar geduld, de gastvrijheid en het mogen delen van haar creativiteit.

Lieve groetjes Noriko

28 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een compleet kunstwerk is dit geworden. Fantastisch hoor.
groetjes Marja

Loes Oorschot zei

Heel erg mooi! Leuke combinatie van stansen en prachtig van kleur.

Groetjes, Loes

Liberta zei

Ziet er fantastisch uit.
Heb je mooi gemaakt.
Sterkte met het even rustig aan doen maar na de vakantie mogen jullie weer naar Marjon. Lief dat je haar nogmaals bedankt.


Liefs, Lieb

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, das ist ja ganz was Neues , so etwas habe ich noch nicht gesehen. Man hört nie auf, zu lernen.Das ist wirklich wunderschön!! Liebe Grüsse, Ulla

arjette zei

Wat mooi zeg!!! Wat leuk dat jullie dat zo 1 x per maand doen!!! Nu even afkicken maar na de zomer weer lekker verder, leuk hoor!!!

gr. arjette.

Marie-Louise zei

This is really beautiful.

corryskaart zei

hoi noriko
je hebt er een prachtig kunstwerk van gemaakt en toch heerlijk om zoiets mooi's aan je muur te hangen!
groetjes van corry

Made by Jolanda zei

Hallo Noriko,

Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog www.noortje-design.blogspot.com en gezellig dat je volger geworden bent. We doen ons best om er met zijn allen wat leuks van te maken.... ;-)

Jij maakt ook superleuke creaties zeg. Ik kom zeker nog een keertje terug om bij jou te kijken hoor.

Fijne dag

Liefs,
Jolanda

Lenie Hempen zei

Dat ziet er weer prachtig mooi uit mijn Zus.
Het is echt weer een mooi kunst werkje geworden.
Weer prachtig mooi van kleur.
Wat leuk dat Jullie 1x in de maand bij elkaar komen,om wat moois te maken.
Zo steek Je volgens Mij ook een hoop idee'en op.

Gr Leen

Unknown zei

Lieve Noriko,

Dank je wel voor je lieve woorden.
Het is inderdaad een heel gezellig groepje zo bij elkaar en het is echt jammer dat Wil ermee stopt.

Je werkstuk is prachtig geworden.

Lieve groetjes
Marjon

Neline zei

Wat schitterend gemaakt zeg! en wat gezellig zo'n hobbyclubje!
groetjes
Neline

José zei

Wat een prachtig paneel zeg, tjokvol mooie details!

Marjan zei

Wat een mooi geheel is het weer! De monochromatische tinten zijn trouwens ook prachtig. Zoals altijd is er weer veel te zien!

Groetjes, Marjan

Danoesja zei

Hoi Noriko

Ik snap dat je dit zelf wilt houden, het is zoooo mooi, je hebt veel mooie stansen gebruikt en mooi kant.

Lieve groetjes
Danoesja

anneke's creaties zei

schitterend en zoals altijd is er weer zoveel te zien
je hebt het erg mooi bewerkt allemaal en in een hele mooie vintagekleur
er zitten ook hele mooie stansen en kant op
en je zou altijd nog een keer de bloem kunnen vervangen voor een leuke oude foto
ja schitterend gemaakt

groetjes anneke

Riet zei

Wat prachtig gemaakt,mooi die kleur papier,geweldige details.

Liefs Riet.

Astrid zei

Wowwwww .... wat is dit weer ontzettend mooi zeg, zulke schitterende details, een lust voor het oog :)

liefs Astrid

Corrie zei

wauwww wat een prachtige creatie Noriko
Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf canvasje noriko.
dat heb je mooi bewerkt.
moet altijd even goed kijken bij jouw want ik zie niet alles meteen zitten.
maar daar zitten weer veel en mooie stanzen op.
mooi papier en kleuren.

groetjes karin

creacora zei

Hoi Noriko

Hartelijk bedankt voor je reactie maar ik zoek echt de stempel en niet digitaal maar lief en bedankt voor je aanbod ! Groetjes Cora

Nicole zei

En hier nog al zo'n schitterende creatie. Prachtig, gewoonweg genieten, Noriko!! Liefs, Nicole

marja zei

Wat ziet dat er prachtig uit, super mooi kleurtjes en prachtige stansen!!!

Lieve groetjes Marja.

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko, dat heb je weer schitterend gedaan. Je maakt ook prachtige dingen hoor. Groetjes en liefs van Ineke

Creation by Heart zei

Hoi Noriko, ik had hem al gezien op het blog van Marjon, maar jouw creatie is heel goed geslaagd een echte Noriko creatie. Super hoor.
Lieve greoten uit Lemmer,
HennyB:)

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
kan begrijpen dat je dit zelf wilt houden,
het is echt een kunstwerk geworden, knap gemaakt!
Groetjes van Daatje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Noriko,geweldig mooi canvas in mooie zachte kleuren.Je hebt mooi kant en mooie stanzen gebruikt en ik snap dat je er geen afstand van wil doen! Groetjes Miranda

Soep zei

meid wat gaaaaf zeg
super leuk gemaakt
liefs,ans xx

Erica ♥ zei

Wat prachtig zeg, en die kleuren zijn ook zo mooi.
Lekker zelf van genieten, zou ik ook doen ☺
Grtjs Erica.