Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 december, 2012

Leo van harte

 
Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag weer een nieuw bericht.
En wederom een mannentag.
Vandaag is Leo jarig en voor hem heb ik speciaal deze tag gemaakt.
Leo van harte met je verjaardag!!
 
 
Ook nu heb ik weer gebruikt gemaakt van de geweldige stansen van Tim Holtz.
 
 
De lantaarnpaal de muzieknoten, tekst en de doily ster zijn embelishments van Unique.
Super gaaf als aanvulling op je kaart.
Ik werk er dan ook erg graag mee!!

 
Voor de tag heb ik ook gekozen voor een basis van kraft.
Het Dp komt uit een blokje van Basic Grey en heet little black dress.

 
Morgen ben ik er weer met een post.
Ben je nieuwsgierig geworden??????
Tja dat wordt gewoon weer even kijken dan.
Voor vandaag een hele fijne zondag.

 
Lieve groetjes Noriko
 

12 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht van een kaart Zus.
Heb Je gemaakt voor Leo.
Echt heel gepast voor de muziekale Man.
Leo als Je het leest maak er een hele fijne,gezellige dag van.
Heb een hele fijne zondag.

Gr Leen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je hebt weer zo'n mooie tag gemaakt Noriko, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Hanny zei

Wat een ontzettende mooie Tag is dit. De Locomotief rijdt zo van je tag af lijkt het, erg mooi. Stoere mannenkleuren en de lantaarn en andere embellischments zijn erg mooi hierop.
Leo (geen idee wie je bent hihi) van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.

liefs Hanny

Annemieke zei

Goeiemorgen Noriko,
Hij is weer leuk geworden en inderdaad die locomotief is het einde. Ik zal eens voor je spitten of ik weet waar hij op zat.
groetjes en een fijne zondag
Annemieke

Antoinette Voorn zei

Wat een fantastische kaart !!! Die locomotief is zo stoer , ik vind hem nog een tandje van een hoger niveau dan de eerste, helemaal TOP!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Wowwww wat een gave tag zeg, dat
craft doet het erg goed als basis.
Prachtig gemaakt :)

Gezellige zondag, grtjs Erica ☼

KarinsArtScrap zei

een gave mannen tag Noriko super mooi gemaakt.
heel erg apart.

groetjes karin

corryskaart zei

hoi noriko
sta steeds verbaasd te kijken wat jij zoal voor mannen in elkaar zet,iedere keer weer een prachtige creatie!
groetjes van corry

Nicole zei

Heel stoer Noriko. Prachtige details weer. Liefs, Nicole

Martha zei

Hoi hoi Noriko!
Wat een geweldige mannenkaart!
Daar zal de ontvanger blij mee zijn!
weer zoveel te zien, mooi resultaat!
prachtig gemaakt!
Groetjes van Daatje

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende tag zeg, prachtig !!

liefs Astrid

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Beelschoon
Mooie mannen tag ;) en wat moesten we zinder al de mooie Dies hé
Lieve groetjes
Sonja x