Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 januari, 2011

"Voorgenomen Huwelijk"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Gister liet ik een Huwelijk TAG zien, maar voorafgaande aan het huwelijk is er natuurlijk het voor genomen huwelijk.
Anders genaamd "Ondertrouw"
Dit vond ik nu echt een kaart die daar goed voor gebruikt kan worden.
Al is de foto niet helemaal "up to date", ik wilde jullie hem toch even laten zien.
De ondergrond van de kaart is een vierkante linnen cerise kaart.
Het knipvel is er een van Marieke uit de "oude doos"
De harten komen uit de nieuwe serie van Nellie Snellen.
Het vlindertje is een stans malletje van Joy, welke met een inkt pad is bewerkt.
Het kanten randje rechts schuin onderin heb ik op de markt gekocht.
Dit is band wat ook wel langs de randen van een rolgordijn wordt gestikt.
Met dubbelzijdig tape is dit heel goed te verwerken op kaarten, en doet het erg leuk.
En ook hier zijn pareltje en bloemetjes gebruikt voor de afwerking.
                                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ik ga nu eerst verder met een bestelling.
Dit moet iets worden voor een verjaardag waar geld in kan.
Wilde geen geld enveloppe maken en denk dat het een tasje gaat worden.
Ik heb van die flexi mallen van Joy op A4 formaat en denk dat ik daar maar even mee gaan stoeien.
Ik ga weer aan de gang en hoop jullie morgen het eind resultaat te kunnen laten zien.
                                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Bedankt voor het langskomen!
Ik zou het leuk vinden als jullie ook een reactie achterlaten.
Dit kan door onderaan het bericht op de M te klikken, hiermee kun je dan een mail versturen.
Fijne avond nog,


Groetjes Noriko

Geen opmerkingen: