Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 januari, 2011

"Hartelijk Gefeliciteerd"



Goedemiddag!!!!!!!!

Daar zijn we weer met een nieuwe creatie!
Ik heb gekozen voor een kaart in crème - beige tinten.
Zelf vind ik dit een combinatie die je voor vele doeleinden kan gebruiken, zoals hier voor bijvoorbeeld een verjaardag!!

                                                             ~~~~~~~~~~      
                                                   
   Ook nu heb ik weer gekozen voor een vierkant model.
Waar de grote vlinder centraal staat.
Deze heb ik uit gestanst met de Joy trouvaille.
De mal heb ik hierna op papier gelegt en omtrokken.
Zo ontstaat een tweede vlinder van iets groter formaat,welke dan mooi achter de open gewerkte vlinder past.
Op het taart onderzettertje heb ik met de mallen van Nellie Snellen een kleiner rondje met kant motiefje uit gestanst.
Alle randen zijn nu ook weer bewerkt met een inktpad van colorbox.
Het door rijg kant met satijnband zorgt voor de luxe uitstraling aan het geheel.
Ook hier maken de bloemen die dit keer zijn uit gestanst met de creatables van Marrianne met bij passende takjes het geheel in stijl af!




Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter laten, dit kan door onder aan dit bericht op reactie te klikken.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!
Groetjes Noriko

2 opmerkingen:

Jan en Alie zei

Hallo Lieverd,

Wat een ontzettende mooie kaarten
en een hele mooie website.
Groetjes,
Jan en Alie

Anoniem zei

Dit is een hele mooie rustige kaart.
Mooi zacht van kleur hij is weer heel mooi.
Je mag trots op je zelf zijn.
gr Leen