Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 januari, 2011

Valentijn, Ik hou van jou jij ook van mij?

Vierkante kaarten zijn toch mijn favoriet!
Ook nu voor valentijn vierkant in rood en rosé.
Is dit liefde of niet!
Het papier komt uit een paperblock.
Het knipvel dat ik heb gebruikt komt uit de nieuwe Hobby handig van januari.
Het knipvel heb ik aangekleed met de nieuwe Nellie Snellen hart mallen!
Zowel voor valentijn als huwelijk doen deze het erg leuk!


Groeten en tot ziens weer!
Noriko

Geen opmerkingen: