Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 januari, 2011

Hallo allemaal,


Zit alweer een tijdje achter de computer bij andere bloggers te kijken.
Ik ben nog steeds een beetje aan het kijken wat ik kan veranderen en toevoegen aan mijn blog.
Ze zeggen wel eens alle begin is moeilijk, nou dat is het zeker.
Zie bij andere bloggers ook links naar weer andere bloggers, maar heb zelf nog geen idee hoe ik dat moet doen.
                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Even genoeg over blogs enzo,
Gister schreef ik dat ik druk in de weer was met het maken van valentijnskaarten.
Nou dat is wel gelukt kan ik jullie vertellen.
Hier een nieuwe valentijskaart.
Ook dit knipvel komt uit de Hobbyhandig van januari.
Ik heb de kaart aangekleed met een taart onderzettertje wat ik heb gekleurd met een inktblok.
Verder heb ik de swirlmal en vlinder gebruikt van Joy.
Het hart is een nestabillitie het papier heb ik later met een embossingmal bewerkt.
Een strikje en bloemetjes mogen niet ontbreken.








"Rood en Rose doen het prima samen"

Ik vindt het een geweldige kleuren combinatie.
Het is gewaagd maar dat maakt het combineren met deze twee kleuren zo leuk!
En voor valentijn is het juist een kleurencombinatie waar de "passie" vanaf spat!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga kijken of ik vanavond nog wat inspiratie heb om een huwelijkskaart te maken.
Dus wie weet tot morgen!!!!

Groetjes en een fijne avond,
Noriko

1 opmerking:

danielle zei

wat ben je weer creabea
me handen beginnen te jeuken
alle begin is moeilijk maar voor je het weet wordt je site druk bezocht!!!
dikke kus van mij