Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 januari, 2011

"Kant en klaar"



 

Aan dit model kaart had ik niets te doen.
Kant en klaar en geëmbosd en wel!
Altijd makkelijk als je even snel, maar toch een leuke kaart wil maken.
En je kan hem zelf zo aankleden als je zelf wil.
Ik heb gekozen voor een ouderwetse techniek namelijk "spirelli"
Ik blijf het overigens erg leuk vinden on te doen en ook dit geeft je kaart weer een extra dimensie.
Hopenlijk heb ik morgen weer tijd voor een nieuwe kaart.
                                  
                                 Groetjes Noriko

1 opmerking:

danielle zei

Hee lievie,
toch maar deze site?
ziet er goed uit...

mag ik je een tip geven doe je lettertype een andere kleur deze is slecht te lezen

ik zit al met smart te wachten op nieuwe kaarten en inspiratie

Kus van mij