Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 januari, 2011

"Huwelijks Tag"

Hallo allemaal,


Daar zijn we weer.
Ik kwam er gister echt niet aan toe om nog een kaart te plaatsen.
Het was allemaal een beetje gaotisch.


Maar zo als beloofd de huwelijks kaart.
Eigenlijk moet ik zeggen een TAG.


Het is een kant en klare TAG.
De achtekant heb ik zijn orginele kleuren gelaten.


De voorkant heb ik bewerkt met papier van papermania.
Het hart heb ik gemaakt met een nestabillitie en daarna met een cutlebug mal bewerkt.
Het plaatje is er al een uit de oudere serie van Mattie.
De hartjes rand is geponsd met een rand pons van Martha Stuwart.






De parels en het door rijgkant met het lint en strikje maken het af.

Al mijn gebruikte materialen haal ik bij Syta van Gelderen uit Assendelft.
Een adres met een breed assortiment, en mocht zij iets niet in voorraad hebben kan zij het bestellen.
Syta heeft verkoop aan huis en een webwinkel.
Het is zeker de moeite waard om eens te kijken op haar site.

Ik hoop dat ik morgen weer tijd heb om een nieuwe kaart aan jullie te laten zien.
Dus wie weet tot dan!

Fijne avond nog,
Groetjes Noriko

Geen opmerkingen: