Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 januari, 2011

"The Mask" op kabinet formaat

 

Het is weer tijd om een nieuwe kaart te plaatsen!
Vandaag een kabinet kaart gemaakt.
Hiervoor heb ik o.a de creatable frame's van Marianne gebruikt.
In combinatie met de nieuwe creatable takjes ook van Marianne.
De kaart is op de helft gevouwen en heb de voorkant schuin afgesneden, en hierna terug gevouwen.
Met dit model als eind resultaat.
Ik heb de kaart blanco gelaten, zodat hij voor verschillende doeleinden gebruikt kan worden!

Groeten Noriko



Geen opmerkingen: