Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



22 januari, 2011

"Joy Tasje"

Gister schreef ik dat ik een bestelling moest maken.
Nou daar is hij dan!
De opdracht was iets om geld in te doen!
Ik heb het tasje gemaakt met flexi mal van Joy.
Deze stans ik uit met de Joy Trouvaille, wat een een geweldige machine op A4 formaat.
De mallen gaan er stuk voor stuk als een speer doorheen!


Vervolgens het tasje uitgeknipt en bewerkt.
Nu niet eens in 3D maar met de stans vellen van Kanban.
Een echte dames serie!
        
                                                         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




                                                             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Omdat de bovenkant van het tasje slecht dicht bleef  zitten heb ik hier gaatjes ingeprikt en een lintje door geregen.
Aan het lintje hangen een aantal kraaltjes.

Op het tasje heb ik een half taart onderzettertje geplakt wel ik met rosé inkt bewerkt heb.
De labels komen ook uit de serie van Kanban

Het knijpertje en de bloemetjes zorgen voor een nog vrouwlijkere uitstraling.

Voor morgen moet ik nog even kijken wat ik ga maken, dus dat is nog een verassing!!!!!!

Ik hoop dat jullie morgen ook weer even langs komen op mijn blog!

Voor nu bedankt en een fijne avond.
Groetjes Noriko



                                        




1 opmerking:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Dit is ook echt een prachtstuk.
Heel mooi gedaan.

Gr Leen