Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 januari, 2011

Een Easelkaart!




Hier dan nu echt de eerste kaart!!!!!!!!!
Het is een easelkaart geworden voor een verjaardag.
Ik heb verschillende creatabels gebruikt van Marianne Design.
En de vlinder is een mal van Joy!
Moet nog even kijken hoe ik de kaarten het mooiste op de foto krijg.
Maar alle begin is moeilijk!!!!


Graag tot ziens en groeten van Noriko

1 opmerking:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~

Wat is dit een lief schatig kaartje.

Gr Leen