Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 januari, 2011

"Lady"



Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even komt kijken!!
Ik plaats vandaag een kabinet kaart.
Welke alleen maar bestaat uit gestanste malletjes en accessoires.
Dit is mijn kaart geworden en ben nieuwsgierig naar jullie reactie.

Het is een witte blanco kabinet kaart die je op twee manieren kan verwerken.
Ik heb er voor gekozen om de vouw aan de bovenkant te houden.
Hierop heb ik een oplegvel gebruikt uit de serie van Eline's huis.

Omdat hier rosé roosjes opstaan met witte stipjes heb ik het in deze kleuren gelaten.

Over het geheel heb ik diagonaal rosé met wit stipjes lint geplakt.
Hierop zit in de midden een taart onderzetter welk met een inkt pad is bewerkt.
Het middelste rondje van de onderzetter is afgewerkt met een gestanst rondje van de mallen serie van Nellie Snellen.
Hierop zit een kopjes mal van Marianne design.
Aan beide kanten zit een creatable hoek.


Hier in de close up is het middelste gedeelte van de kaart goed te zien.
Veder is de kaart afgewerkt met bloemetjes, strikjes, pareldraadjes en pailletten.
Bij deze kaart heb ik ervoor gekozen om de tekst ook in het wit te houden door middel van een tekst sticker.

Fijne avond nog en tot de volgende keer,
Groetjes Noriko

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko.
Wat is het weer een dotje van een kaart wat je laat zien .
Ik kijk weer uit naar de volgende.
Blijf zeker je charmes in de strijd gooien.
Want het helemaal top.
gr Leen

Anoniem zei

Hallo,
Wat is het weer een leuke kaart.

Groetjes Hannie