Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 januari, 2011

"Hartelijk gefeliciteerd in Purple"


Goedemorgen!!!!!

Wat gaat de tijd toch snel.
Ik wil proberen om iedere dag een nieuwe kaart te plaatsen, maar soms kom ik echt tijd te kort.
Van mij mag er 48 uur in een dag zitten!!!!!!

Maar nu is hier dan toch weer een nieuwe kaart!
De kleur op de foto is wat afwijkend, maar hij is toch echt lila / paars.
Ook deze kaart heb ik zo gekocht.
Het is een soort mapje waar je de staande kaart insteekt.
De staande kaart heb ik overgetrokken en nog één keer uit geknipt.
Deze heb ik er schuin achter geplakt.
het plaatje is er één uit de serie van Marieke.
En hierbij heb ik transparante stickers gebruikt welke ik op verschillende paarse ondergrondjes heb geplakt en uit geknipt.
Veder is het geheel aangekleed met een geponsd randje, lint en bloemtjes.
De takjes die onder het bloemetje zitten zijn ook geponsd.


Het geheel is geglitterd met Star Dust glitter van Stickles.
Omdat de transparante stickers een zilvere rand hebben, heb ik ervoor gekozen om ook de tekst sticker in het zilver te houden.
Hier en daar een paar paarse parels zorgen voor finish in touche!

Fijne zondag nog en tot de volgende keer.
Groeten Noriko!!
     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 opmerkingen:

Jan en Alie zei

Hoi Noriko

Wat een super mooie kaart en mooie zachte kleuren daar hou ik van.

Groetjes,
Jan en Alie

Anoniem zei

Dit is echt een pronkstuk eerste klas hij is schiterend.
Ook de kleuren zijn prachtig.
Het is een topper.
gr Leen

Anoniem zei

hoi zus van me
wat weer een prachtige kaart

je zus Hannie

Anoniem zei

hoi zus van me
wat weer een prachtige kaart

je zus Hannie