Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 januari, 2011

"Boy and Girl"

 Vandaag maar eens een geboorte kaartje, maar dit keer niet met een 3D plaatje maar met een sticker.
Doordat het een parelmoer sticker is en de flits van de fotocamera afging is de afbeelding iets gaan glinsteren.

De kaart is gemaakt op A5 formaat, deze is dubbel gevouwen en bekleed met een paperbock vel van het Marianne baby blok.
De sticker is van starform.
Achter de sticker zit een nestabilitie label one.
De swirls zijn van doublé do, een strikje en bloemtjes maken het geheel af.

 















   

               Hier boven het kaartje voor geboorte dochter.
               Deze kaart is op dezelfde manier gemaakt als het broertje hierboven.
Alleen is er nu een kant en klaar label gebruikt.
            Bijna twee dezelfde kaarten maar door de kleur toch totaal verschillend.

       Ik ga nu weer snel verder met het maken van een aantal valentijnskaarten.
  Voor we het weten is het 14 februari !!!!!!!!

      Allemaal een fijne avond nog !!!!!!!!
     Groetjes Noriko
.

Geen opmerkingen: