Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 november, 2013

Laatste keer!!!!!


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag zet ik voor de laatste keer de uitdaging van Cards&Scrap op mijn blog.
Dit omdat ik besloten heb om te stoppen bij C&S.
Vandaag dus de laatste melding van een nieuwe uitdaging.
Het is uitdaging 194.
Voor meer informatie kun je even op het blog kijken.
Je komt hier door op onderstaande banner te klikken.



De uitdaging is deze keer:
Gebruik een rozet op je kaart of creatie.

En bij deze uitdaging hoort natuurlijk een prijs en deze komt van 

Natuurlijk hopen we dat er veel van jullie weer gezellig mee doen.
Op het moment van het maken van dit bericht lig ik ziek, dus nog even geduld en dan komt er weer iets nieuws van mijn hand.
Ik wens iedereen heel veel succes met de uitdaging en tot de volgende blog post!!


Lieve groetjes Noriko

4 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Het is dan Je laatste uitdaging van Cards & Scrap dat Je op Je blog zet Zus.
Maar hij is wel weer prachtig mooi.
Echt een schitterende creatie.
Heel veel beterschap gewenst.

Gr Leen

Anoniem zei

hoi noriko,
je laatste creatie bij cards en scrap is ook weer schitterend.
veel beterschap gewenst,
groetjes ageeth

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wel een hele mooie afsluiter...van harte beterschap en lieve groetjes Miranda

Margo zei

Ik zie geen kaartje, maar denk dat ik het wel al ergens anders had gezien ... Veel beterschap Noriko !
Liefs
Margo