Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 november, 2013

Kaart en uitdaging 192 met sketch 44


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De KreaDoe is weer geweest dus we kunnen weer aan de slag met al onze nieuwe spulletjes en ideetjes.
Ik heb dan altijd even last van te veel en te druk in mijn hoofd.
Ik heb te veel gezien en te veel opgedaan en dan komt er gewoon niets uit mijn handen.
Deze kaart heb ik dan ook eerder gemaakt.


Het mooie papier komt bij BAMBA vandaan.
Het is een lijn van Fab scraps.
Deze lijn heet Shabby.
Hij is er in 2 kleuren, namelijk deze blauwe en roze.
Super leuk papier om mee te werken.


Want ook de kaart die binnenin zit is met dit papier gemaakt.


Op het moment ben ik erg in de ban van het bewerken van zakjes of kaarten maken waar iets in kan.


Een ook dit vind je op deze mooie papier lijn.
Het lint Home Sweet Home komt ook bij BAMBA vandaan.

Dan verder nog even dit.
Vandaag start bij Cards&Scrap de nieuwe uitdaging.
Het is alweer uitdaging 192.
De opdracht is deze week om onderstaande sketch te gebruiken.


Voor mooie voorbeelden van mijn team genoten kun je even op ons blog kijken.
Klik hiervoor op de banner.



De mooie prijzen worden dit keer beschikbaar gesteld door:


En 


Verder wil ik iedereen ook nu weer heel veel suc666666 wensen met het maken van de uitdaging.
Ook nu hoop ik dat er weer veel van jullie gezellig met ons meedoen.


Lieve groetjes Noriko


l

8 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat is het weer een pracht Zus.
Echt weer schitterend mooi gedaan.
Het is weer een genot om naar te kijken.

Gr Leen

Erica ♥ zei

Even alles laten bezinken en dan kan
je vast met nieuwe ideeën aan de
slag. Ik vind deze kaart wel super
en hele mooie kleuren ☺
Liefs van Erica ☼

Antoinette Voorn zei

Beeldschone kaart is er toch van gekomen!! Ik heb dat ook... dan weet je gewoon waar je moet beginne nmet al die mooie spulletjes!!

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
ja dat herken ik, je ziet dan zoveel en krijgt zoveel prikkels dat je als het ware blokkeert,maar het gaat na een poosje weer allemaal op z'n plaats komen, net als met een computer die je defragmenteert hihihi...
Je creatie vind ik weer helemaal geweldig!
Groetjes van Daatje

Annemieke zei

Hoi Noriko,
Je hebt gelijk, als je een heleboel informatie op je af krijgt dan zit je op een gegeven moment vol met ideeën en komt er niets uit je handen, komt mij bekend voor.
Deze kaart is weer leuk geworden en zoals altijd weer heel erg bedankt voor het reclame maken voor mijn (web)winkel.
groetjes Annemieke

corryskaart zei

hoi noriko
een pracht van een kaart en zulk mooi papier wat je hebt gebruikt!!
groetjes,corry

Bernadet zei

Ik vind 'm echt ontzettend gaaf Norika!!
Prachtig papier en wat een mooi modelletje!!

Margo zei

Waaw Noriko, wat een pracht van een kaart zeg ! Ik ken het probleem hoor, ik heb het ook, je koopt supermooie spullen en toch lukt het niet om met die nieuwe spulletjes aan de slag te gaan, als ik dan weer tussen de 'oude' spulletjes rommel, komt het meestal vanzelf weer goed :)
Suc6 in ieder geval !
Liefs
Margo