Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 november, 2013

Gewoon mooi


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart is gemaakt met de mooie stempel set van 
Geweldig mooie stempels om mee te werken.


De basiskaart is 15 bij 15 cm cardstock met canvas structuur.
Hierop zit donker bruin cardstock van 13.5 bij 13.5 cm
En tot slot heb ik gestempeld op fluweel papier, deze kaart is 13. bij 13 cm


De randen zijn aangezet met pan pastel.
De eerste roos en de eerste tekst zijn beide gestempeld met Versamark.
Hier ga je over heen met je sponsje met pan pastel.
Als het ware krijg je nu een schaduw van de roos te zien.
Vervolgens stempel je met een bruine inkt de roos en tekst nogmaals maar dan iets eronder.
Zo krijg je dit effect op je kaart.
Vervolgens kun je hem afwerken naar eigen inzicht.
Ik heb gekozen voor kant mooi organza lint om een strik van te maken en wat roosjes.
En eigenlijk is meer niet nodig!

Voor degene die deze kaart ook gaat maken veel succes!
Het is super leuk om met de stempels en de pan pastel zo'n mooie creatie te maken.


Lieve groetjes Noriko


5 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hij is weer mooi Zus.
Echt weer een schitterende kaart.

Gr Leen

Doris knippenenplakken zei

Wat een beauty .
Heel mooi gedaan.
Groetjes Doris

Erica ♥ zei

Wat heb je die kaart mooi gemaakt !
Liefss Erica ☼

Anita Meijer zei

Schitterend Noriko, supermooi.
Liefs van Anita

Pet73 zei

So very elegant!