Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 november, 2013

Monique van harte


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik voor Monique haar verjaardag gemaakt.
Zij was de 18e jarig en inmiddels is de kaart dus in haar bezit.
De kaart heb ik zoveel mogelijk gemaakt in haar kleurtjes.
En tja een lieve Tilda mag dan niet ontbreken.


De kaart is gemaakt met de mooie papier lijn van Inkido.


De mooie vlinderrand is van Noor.
Ik blijf hem geweldig vinden.


Ook aan deze kant zijn lekker veel malletjes te zien.


De mooie bloem is gemaakt naar een idee van Monique uit de Magnolia ink.
Super leuk om de bloem zo op te bouwen.
Inmiddels pas ik hem dan ook veelvuldig en op verschillende manieren toe.


Tilda is gekleurd met Distress inkt en de accenten zijn aangegeven met de Markers.


En natuurlijk ook even een kiekje van boven af!


Ook de binnenkant is bewerkt.
De vlaggenlijn is van Lalaland!

Ik ga nu weer even verder met de kerst kaarten.
Want ja ik moet er nog een paar!!

Lieve groetjes Noriko


10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Echt een beauty van de bovenste plank Noriko, er valt heel veel moois te zien en de kaart komt toch nog rustig over, complimentjes, lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Schitterende kaart, mooie kleuren,
echt gaaf, en die bloem lijkt net
van stof zo mooi !
Veel (knutsel) plezier nog deze week ☺
Groetjes en liefs Erica ☼

Monique Lokhorst zei

Lieve Noriko!

Ik vind het super lief van je dat je zo'n prachtige kaart voor me hebt gemaakt! En nog wel in mijn lievelingskleur!!! Ik ben blij dat ik deze schattige kaart op mijn kast mag staan. Dank je wel!

Veel liefs en een dikke knuf!
Monique xxx

Lenie Hempen zei

Wat is het een pracht kaart geworden Mijn Zus.
Het is echt weer een genot om Jou creaties te bekijken.
Er is weer veel op te zien.
Echt weer een schitterende kaart.

Gr Leen

Antoinette Voorn zei

Wat een beeldschone kaart en alls erop en eraaan!! echt heel mooi deze kleuren!

Neline zei

Geweldig mooie kaart Noriko!
Zoveel moois op te zien, superss!
groetjes
Neline

Aukje zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Lekker veel laagjes en mooie kleuren ! Je bloemen zien er super uit :-))
groetjes
Aukje

Wilma zei

PRACHTIGE kaart Noriko en wat laat je weer veel van al dat MOOIS zien.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

prachtige kaart

mandy zei

prachtige kaart met heel veel moois om naar te kijken. liefs mandy
ps kom je ook eens bij mij koekeloeren?