Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



12 november, 2013

Nummer 2 en uitdaging 193


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier dan mijn tweede voorbeeld dat ik heb gemaakt voor de club
Zo kon Tiets zelf kiezen welke ze wilde plaatsen.
Uiteindelijk zijn ze allebei te bewonderen op haar club pagina.
Hoe leuk is dat!
Tiets dank je wel voor deze uitdaging!


Dit keer is het een kraft zakje dat ik heb bewerkt.
Ik vind dat zo leuk om te doen.


Deze keer is de digi gekleurd met mijn copics.
Het mutsje is lekker bewerkt met Stickless.


Even een close-up van het dorpje.


En tot slot de verstopte boom in de bruine zak, of terwijl de Brown Bag!!
Dat laatste brengt mij bij het volgende.
De Brown Bag is meteen het onderwerp van de nieuwe uitdaging van Cards&Scrap.
Vandaag is alweer uitdaging 193 van start gegaan.
Klik even op onderstaande banner om te kijken wat mijn DT collega's voor mooie voorbeelden hebben gemaakt.



En ook nu is er weer een sponsor met een leuke prijs die de winnaar van deze uitdaging gelukkig gaat maken.



Ik wens iedereen heel veel succes.
Maar kijk even voor de voorwaarden op ons blog.



Lieve groetjes Noriko


9 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Het is weer een prachtig mooi kunstwerkje Zus.
Echt een genot om naar te kijken.

Gr Leen

Antoinette Voorn zei

Beeldschoon hoor!

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig mooie creatie!
vond de digi zo mooi en leuk dat ik deze ook aanvroeg bij tiets maar het ww klopte niet dus nog niets gekregen om mee te werken,weet jij soms hoe ik dat kan aanpakken?
groetjes,corry

Neline zei

Je creatie is weer prachtig! Echt een toppertje.
groetjes
Neline

Erica ♥ zei

Er is weer een hoop moois te
bewonderen op je creatie, toppie !
Liefs Erica ☼

Anita's Kaarten en Creaties zei

Ziet er weer mooi uit! Je hebt zo wie zo prachtige dingen op je blog staan \zeg......... heb even gesnuffeld hier hoor! hahaha groetjes Anita

Anita's Kaarten en Creaties zei

ziet er weer mooi uit zeg!
Je hebt zo wie zo mooie dingen hier staan, heb even gesnuffeld hier hoor, hahaha

Gr. Anita

Sandra zei

Wauw zeg echt heel erg gaaf!!! Mooi de glitters ook!
Groetjes Sandra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gaaf zakje Noriko, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline