Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 november, 2013

Leuk nieuws!!!!!!



Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eindelijk mag ik het dan bekend maken.
Sinds van de week ben ik designer voor het blog van           Studio Light.
Ik vind het zo super leuk dat ik meteen aan de slag ben gegaan met mijn toegestuurde materialen.
Mijn eerste bijdrage is vandaag op het blog van Studio Light te zien.
Tevens kun je hem bewonderen en natuurlijk like op de Facebook pagina van Studio Light





Verder wens ik iedereen een hele fijne zondag, en ik weet wat ik vandaag ga doen.
Ja lekker nog even aan de slag met de mooie nieuwe materialen van Studio Light die wij vrijdag hebben gekregen op de DT dag.
Ook die mocht ik meteen bij wonen.
Buiten dat deze heel gezellig was, heb ik ook nog nieuwe dingen geleerd.
Een leerzame dag over een stukje fotografie en ook nog even lekker in de weer geweest met de pannetjes ( Pan Pastel)  en stempels van Diny en Joyce.

Lieve mensen allemaal super bedankt voor deze mooie kans om deel te nemen aan het DT team en de super geslaagde en verzorgde DT dag.



Lieve groetjes Noriko



6 opmerkingen:

Thamar, zei

hoi hoi

gefeliciteerd ik weet precies hoe jij je voel. haha. geniet er van fijne zondag

gr Thamar

Erica ♥ zei

Heel erg leuk dat je in ons team
zit, en ik wens je dan ook heel
veel plezier en lekker met de
mooie spulletjes aan de slag !
Gezellige (knutsel) zondag ☺
Liefs van Erica ☼

Bernadet zei

Wat geweldig leuk Noriko!!
Heel errug veel succes!!

Lenie Hempen zei

Wat heerlijk en fijn dat Ik weer schrijven mag,van harte gefeliciteerd Zus.
Heb hem op facebook al gezien.
Het is weer een pracht.
Heel veel succes met Je Designerschap.

Gr Leen

Danoesja zei

Hoi Noriko

Dat is inderdaad heel leuk nieuws, gefeliciteerd en heel veel plezier bij Studio Light.
Toevallig heb ik gisteren een aantal van de nieuwe vellen van Tres Chic meegenomen, die zijn zoooo mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Wilma zei

Ik heb je PRACHTIGE creatie op facebook zien staan.
Van ♥-e Gefeliciteerd Noriko met je nieuwe job ☺☺☺.
Liefs Wilma