Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



11 november, 2013

Kaarten maken met Tiets


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit is één van de kaarten die ik als voorbeeld heb gemaakt met           de nieuwe digi van Sherri Baldi voor de club                     Kaarten maken met Tiets.


En wat is het een leuke digi om te kleuren.
Ik heb haar gekleurd met de Faber Castell potloden.
Het papier is een oudere lijn van Maja.
Maar ik vind hem nog steeds heel mooi!!


De basis van mijn kaart is een witte envelop van 15 bij15 cm.
Deze heb ik uit elkaar gehaald.
Helemaal beplakt en voor het decoreren weer in elkaar geplakt.


De kaart die erin zit is nagetekend van een Let's get bizzee plankje.
Deze heb ik door een embosfolder gehaald en daarna met inkt en Pan pastel bewerkt.


En hier dan de digi die je kunt aanvragen bij de club
Lees alleen voor het aanvragen wel even de clubvoorwaarden door.


Hier een close-up van de mooie sterrenrand van Tim Holtz.
Ik heb hem voorzien van lijm en toen in de ijskristallen van Viva gedrukt voor dit geweldige effect.


Ook de achterkant van de flop is bewerkt.
Hier kun je je persoonlijke boodschap op kwijt.

Super leuk dat je weer even bent komen kijken op mijn blog.
Verder wens ik iedereen een hele fijne maandag.



Lieve groetjes Noriko


5 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Het is weer een pracht Zus.
Echt schitterend.

Gr Leen

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een dotje en Supermooi samengesteld!

Erica ♥ zei

Schitterend gemaakt, en je kan toch
altijd ook ouder papier gebruiken,
ik blijf alles mooi vinden hoor !
Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs van Erica ☼

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Noriko, supermooi.
Liefs van Anita

jolanda zei

wat ziet dit er prachtig uit