Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 november, 2013

2e prijs


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was mijn kaartje voor de challenge van Kreateja op Facebook.
Met het leuke patroon kun je heel veel kanten op.
Ik heb dit ervan gemaakt.


En hoe leuk is het dan als je ook nog de tweede prijs wint.
Ik heb een mooi patroon gekregen van Thea.
Superleuk om weer mee aan de gang te gaan.


De wintertilda heb ik gekleurd bij Monique Lokhorst tijdens een kleur workshop bij Doe@ding.


Het mooie bijpassende papier is van Bildmalarna en rosadotje.


Ook nu heb ik weer verschillende soorten stansen gebruikt.




Woensdag ben ik met mijn vriendin Liesbeth een heerlijk dagje naar de KreaDoe geweest.
Ook daar weer leuk ideeën opgedaan en natuurlijk wat nieuwe materialen gescoord.
Dus met het slechte weekend voor de deur hoef ik met niet te vervelen.


Lieve groetjes Noriko

12 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Gefeliciteerd Zus,met het winnen van de tweede prijs.
Je heb er ook wel een heel mooi kunstwerkje van gemaakt.
Wat is het een pracht.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

Margo zei

Wat een pracht van een kaart Noriko ! Je hebt verdiend gewonnen hoor !
Ik ben benieuwd welke leuke spulletjes je gescoord hebt op de Krea-doe, veel knutselplezier dit weekend !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi noriko
als eerste van harte gefeliciteerd, maar je kaart ziet er dan ook super-geweldig uit met al die mooie details en prachtige kleur!
groetjes van corry

jolanda zei

schitterende creatie

KarinsArtScrap zei

prachtig en zo mooi afgewerkt weer, super Noriko.

gr karin

Doris knippenenplakken zei

Wauw schitterend gedaan gefeliciteerd met je prijs .
Al die leuke details maai je blijft er naar kijken .
Groetjes Doris

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Noriko, supermooi.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een pracht van een kaart Noriko ! Je hebt verdiend gewonnen :-)

Anoniem zei

eerlijk gezegd, vond ik deze kaart de mooiste op de be challenged.....
ben dat ik hem hier in detail kan bewonderen
fijn weekend

Tine

Nicole zei

WAUW Noriko wat een schitterende creatie!! Je hebt er weer echt iets helemaal moois van gemaakt!! Liefs, Nicole

Nicole zei

Oooohhh vergeet ik je helemaal te feliciteren met je 2e prijs! Een dikke proficiat meid!! Liefs, Nicole

Pet73 zei

Such a wonderful idea! It looks fantastic!