Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 april, 2014

Hoera


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier weer een berichtje van mij.
En wel met een combinatie van de Let's get Bizzee vlaggen en Studio Light papier.
Studio Light heeft de prachtige Industrial Line uitgebracht, en laat ik die nu net nodig hebben voor mijn creatie voor een jarige.
Een stoere lijn voor stoere mannen gecombineerd met de gave vlaggenlijn van Let's get Bizzee.
En ook hier laat ik zien dat het heel leuk is om er 1 of in dit geval 2 te verwerken.


Ik heb van verschillende knip en stansvellen plaatjes gebruikt.


De 2 vlaggen heb ik schuin op elkaar geplakt met dubbelzijdig tape nadat ik beide vlaggen aan beide zijdes bewerkt heb met het design papier.
En een leuk detail heb ik uit Martin zijn schuur gepikt
 ( met toestemming)
Een klein zakje heb ik gevuld met diverse soorten
 spijkers en schroeven.


Een ook verschillende soorten stansjes zijn hier weer super leuk op te verwerken.


Het hart met de verschillende soorten schroeven, bouten en moertjes vind ik super leuk.


En nog even één keer het geheel.
Ik vond het weer een super leuk projectje om te maken, en ga me weer storten op het volgende!

Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

Hanny zei

Geweldig, wat heb je dit toch weer mooi gemaakt. De materialen die je gebruikt hebt zijn echt prachtig, het hart is inderdaad ontzettend leuk, dit is echt een blikvanger geworden, mooi hoor.
Fijn Paasweekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Noriko, supermooi.
Liefs van Anita

corryskaart zei

oh wat ziet dit er geweldig uit en zo leuk met dat zakje schroeven!!
groetjes corry

Erica ♥ zei

Heel stoer en leuk gemaakt zeg ☺
Gezellige en fijne pasen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Lenie Hempen zei

Hoi Mijn Zus
Heb deze kaart effe over het hooft gezien op Je blog Sorry Sorry Sorry.
En het is nog wel een prachtig mooie kaart.
Super leuk die zaag en dat zakje schroeven.
Echt schitterend mooi gedaan.
Heb verder een fijne dag.

Gr Leen

Nicole zei

WOW wat stoer!! En supergaaf bedacht dat zakje met echte schroeven! Een schitterende creatie Noriko!!
Liefs, Nicole