Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 april, 2014

Kerst voor Tiets met Pion


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben maar meteen even doorgegaan met nog een kerstkaart voor in mijn album bij Tiets.
Zo kom je wel lekker aan een voorraadje
 voor het eind van het jaar!!

Om eerlijk te zijn vond ik dit een lastig design papier van Pion.
Je moet het papier zijn werk laten doen en tja dat is met mijn details op de kaarten nou niet altijd mijn sterkste kant.
Dus heb ik de details bewaard voor de binnenkant!!


Het is een kaart geworden die je sluit met een mooi lint of kant.


Ik heb een leuke toef gemaakt van de Poinsettia van 
Marianne Design en de Denappels welke ook van haar zijn.



En dan de binnenkant.
Natuurlijk weer op zijn Noriko's 
RIJKELIJK BEWERKT!!!


Ook de kaart aan de binnenkant is bewerkt 
met het Pion papier.
In het midden heb ik de sterrenrand van Tim Holtz verwerkt.
Door deze 2 x te stansen en de sterren tegen elkaar aan te plakken, en dan de rand aan de onderkant links en rechtsom te vouwen en onder het designpapier te plakken 
blijft deze recht in de opening van de kaart staan.
Ik kon dit alleen heel lastig fotograferen.




Ook dit was weer iets leuks om even uit te proberen.
De volgende kerst kaart is ook alweer klaar voor mijn album.
Maar die laat hier nog even op zich wachten.
Tussendoor komt er eerst nog een post voor Studio Light.
Neem ook eens een kijken op het blog van Studio Light.
En als je het leuk vindt om met deze producten te werken meld je dan aan bij onze Facebook groep.


Lieve groetjes Noriko


8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Noriko, goed opgelost om de kaart dan aan de binnenkant op zijn "Noriko's" te versieren. Ik vind hem super, het lijkt wel een klein albumpje...Ook leuk zoals je die sterrenrand verwerkt hebt, lieve groetjes Miranda

corryskaart zei

Hoi noriko
Een bijzondere kerstkaart met dat prachtige papier en juist leuk hoe je de binnenkant op JOUW manier heeft gemaakt
Groetjes corry

Erica ♥ zei

Wat is dit weer een mooie en super geweldige kaart ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Hanny zei

Geweldig weer, die binnenkant is echt zo lekker vol, echt mijn ding haha. Prachtig papier en je hebt er weer iets fantastische van gemaakt.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Lenie Hempen zei

Wauw Mijn Zus,vind het weer een prachtige mooie kaart.
Echt weer een heel mooi kunstwerkje.
Ook de binnenkant is schitterend mooi gedaan.
Echt weer een genot om naar te kijken.
Maak er een fijn weekend van.

Gr Leen

Nicole zei

Goed bedacht om de binnenkant voor de details te bewaren. Schitterend hoor. En de buitenkant is ook helemaal te WAUW!!!
Vind 'm supergaaf!
Fijn weekend. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Wauw Noriko, zo schitterend weer, ik vind het geweldig mooi.
Liefs van Anita

Zussenknutsel zei

Hoi Noriko,

Toen ik de eerste foto zag vond ik hem al erg rustig voor je doen. De binnenkant is weer erg Noriko.
Prachtig gemaakt, en ben meteen geïnspireerd om ook maar eens een kerstkaartje te maken. Heb er nog geen één gemaakt dit jaar.

Noriko, zou je misschien toch nog eventjes op mijn mailtje willen reageren? Ik zou dit erg waarderen. Als je niks ontvangen hebt, laat het mij dan eventjes weten.


Liefs, Charlotte