Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 april, 2014

Dear Santa!!!!


Lieve Bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tja je kunt er toch niet vroeg genoeg mee beginnen.
Nu zullen jullie denken ik ben ook al begonnen met het maken van de kerstkaarten.
Maar dat bedoel ik eigenlijk niet.
Ik bedoel de brief aan Dear Santa.
Ik ben begonnen en kon het niet laten om er dit kaartje om heen te maken, wie weet helpt het en krijg ik wel iets heel moois onder de kerstboom.
Tjeeee dat worden nog heel wat nachtjes slapen dan!!


De basiskaart is van Linnen kraft!
Hierop de prachtige papierlijn van Maja.
Op de super gave stans van Die-Namics heb ik de Dear Santa stempel gestempeld met versamark en bewerkt met Embospoeder van Adirondack.

En dan komt het ......"de binnenkant"


Met de geweldig leuke stans van Joy maak je het Pop-Up gedeelte van deze kaart.
Welke ik dan weer heb uitgebreid met Tilda die alvast geniet van een overheerlijk glas Champagne.
En rijden hoeft ze niet zelf......
Haar slee wordt voortgetrokken door Rudolf van Marianne Design.


En drinken doe je toch bijna niet alleen op oudejaarsavond, dus vandaar nog 2 glazen!!


Tilda heeft een steuntje in haar rug dat ik heb gemaakt van het Linnen Kraft.
 Wat is weg gewerkt onder het designpapier.


Als je de binnenkant van deze kaart maakt van mooi designpapier, heb je aan een paar mooie elementen genoeg om deze kaart af te werken.


En ook nu heb ik weer genoten van het maken van dit project!
Ook deze staat in mijn Album bij de club kaarten maken met Tiets.

Ik wens iedereen een hele fijne dag, ook al is het nu even gedaan met het mooie weer!
Maar lieve mensen na regen komt Zonneschijn!!! 


Lieve groetjes Noriko


7 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wauw Mijn Zus,dit is echt weer een pracht.
Je weet gewoon weer niet waar Je kijken moet.
Ook de binnen kant is gedaan.
Het is weer een lust voor het oog.
Het is echt weer een prachtig mooi kunstwerkje.
Begrijp van de dag van vandaag nog steeds niet hoe mensen handen dit kunnen maken.

Gr Leen

corryskaart zei

hoi noriko
voor mij is het altijd feest als ik bij je komt kijken want dit is zo mooie creatie ,prachtig van kleur en binnenkant net zo super als de buitenkant
groetjes corry

Neline zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt!!! Echt een toppertje, en de kleur die je ervoor gebruikte heb...ben ik helemaal weg van;)
groetjes
Neline

Neline zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt!!! De kleur die je gebruikt heb...echt mijn ding;)
groetjes
Neline

Richtsje zei

Waar je ook kijkt bij jou Noriko het zijn stuk voor stuk schitterende creaties. Ook deze kerstkaart is weer een beauty!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Woww je hebt weer een prachtige kaart gemaakt ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Nicole zei

Tis weer een bjoetie Noriko met erg veel mooie details om naar te kijken. Liefs, Nicole