Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 april, 2014

Geboorte jongen!!


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik weer met een kaartje.
En dit keer niet een helemaal van mijzelf.
Ik was namelijk een beetje inspiratieloos.
En juist op het goede moment viel het Noor magazine
op de deurmat.


In het magazine stond dit model kaart/pocket van Tiets.
Tiets had een kerst variant gemaakt en ik heb er een geboorte versie van gemaakt.
Een begeleidster bij Marinko op De Zonnebloem is bevallen van een zoon.
En tja daar hoort een kaartje bij.


Het leuke plaatje komt van een stansvel van Whimsey.
Super leuk maar wel een lastige kleur.
Het is namelijk geen blauw en geen lila.
Maar juist jullie raden het al het zat er precies tussen in.


Maar met een combi van Kraft, Magnolia papier en een A4 vel cardstock
 kom je een heel eind.
 Bij BAMBA vind je het Kraft, het Magnolia Papier en het Plaatje.
Dus wil je hem maken, ik zou zeggen bij BAMBA scoor je het wel!!



De leuke kaart voor in het pocket is gemaakt met een stans van
Spelbinder.


En ook op dit project ben ik weer lekker in de weer geweest met 
diversen stansjes van Noor, Magnolia en Line&Lene.
De leuke hart stempels zijn gestempeld met versamark en bestrooid met embospoeder.
De stempels zijn van Studio Light!

Inmiddels ben ik weer bezig met een project voor Let's get Bizzee.
En ook dit is weer heel leuk om te doen.
Ik wens iedereen een hele fijne avond .


Lieve groetjes Noriko


10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Noriko, fijn dat je door het magazine van Noor weer wat inspiratie kreeg. Mooi dat blauw met kraft en een schattig ingekleurd stempeltje...lieve groetjes Miranda

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi geboorte kaartje Zus.
Echt heel lief.
En schitterend mooi gedaan.

Gr Leen.

Anita Meijer zei

Gelukkig kon je genoeg inspiratie vinden in het Noor Magazine Noriko want wauw wat is je kaart schitterend, helemaal top.
Liefs van Anita

Sandra zei

prachtige kaart helemaal supers!!
Groetjes Sandra

Neline zei

wowwww...wat geweldig gaaf heb je dit weer gemaakt zeg!!!
Echt zo mooi!
groetjes
Neline

Pet73 zei

Soooo cute!

jolanda zei

prachtige kaart

Corrie zei

Een geweldig mooi kaartje
groetjes Corire

Nicole zei

Wat laat je toch weer een schitterende kaart zien Noriko!! Prachtige details en mallen. Liefs, Nicole

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, heel erg mooi Noriko ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}