Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 februari, 2011

"Van harte gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijksfeest"

Goedemiddag!!!!!!!!!

Soms krijg je wel eens een vraag of je ook iets op aanvraag maakt.
Zo ook deze kaart hieronder.
De vraag was een originele kaart voor een 45 jarig huwelijk.
Tja wat zullen we daar eens voor maken.
Ik hoefde er niet lang over na te denken.
Wist al heel snel dat ik iets wilde maken met de extra grote nestabillitie's.
Deze heb ik op verschillende papier soorten en in verschillende maten uit gestanst.
Het leukst komt nog.
Als je het boven gedeelte van de kaart optilt komt er een tweede deel te voorschijn.
Dit zit door middel van een standaardje aan elkaar vast maar is wel inklapbaar zodat de kaart in een enveloppe past.

Wat is dat leuk werken met die grote nestabillitie's.
Alle randen heb ik bewerkt met een inktpad.
Ik heb een taart onderzetter door de midden geknipt en de ene helft op de staande kaart verwerkt en het andere deel op de liggende kaart.
Ook deze onderzetter is weer bewerkt met een inktpad.
Ik heb een rondje met sier randje gestanst met de serie van Nellie Snellen.
Hierop zitten twee transparante stickers die ik op rosé papier heb geplakt en uit geknipt.
Het vogeltje komt van de serie van Marianne Design, net als de swirl en het barok element aan de bovenkant van de kaart.






Hier in close up zijn de kleine details goed te zien!!
~~~~~~~~~~
  ~~~~~~~~




 
                                                                             
Het plaatje dat ik heb gebruikt is van Nel van Veen.
Op de liggende kaart heb ik door rijg broderiekant geplakt.
Ik heb er rosé lint door heen geregen en een strikje opgeplakt.
Samen met de stans vlinder van Joy zorgt deze ervoor dat de staande kaart blijft staan.

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten wat jullie van deze kaart vinden.
Bedankt voor het langskomen!!!!!!
Groetjes Noriko

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko.

Dit is weer een schitterend ecemplaar.
Hopelijk laat je nog velen zien.
Jij heeft hier plezier van.
Andere genieten er van.

gr Leen

Anoniem zei

hoi noriko
je kaart in opdracht is weer
heel mooi

tot de volgende reactie Hannie