Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 februari, 2011

"Felicitatie tasje"


Hallo allemaal,

Het is alweer maandag, wat gaat de tijd toch hard als je lekker bezig bent.
Ik heb gisteravond dit tasje nog bewerkt.
Ik had nog wat van deze kant en klare tasjes liggen.
Zo heb je op een snelle manier toch een leuke cadeau verpakking.
~~~~~~~~~~~~~~
Over de hele breedte van het tasje heb ik een strook zacht roze papier geplakt wat ik heb bewerkt met een randpons van Martha Stuwart.
Vlak boven de geponste rand heb ik een strook zilver papier geplakt wat ik heb gescheurd.
Daarna ben ik begonnen met het plakken van een uitgestanste nestabillitie ( het model hiervoor kun je natuurlijk naar eigen idee bepalen).
Hierop heb ik een plaatje van Marieke geplakt.
Tussen de lagen van het plaatje heb ik een stel swirls geplakt.
Hierna heb ik van het zilveren papier een strook gescheurd en opgerold, hierop zit een strikje geplakt.
Veder is de voorkant afgewerkt met een vlinder bloemetjes en parels.
Ik heb gekozen voor een zilveren felicitatie sticker maar dit is naar eigen idee te bepalen. 
Ook de achterkant is afgewerkt.
Ik heb hier een label opgeplakt welke is afgewerkt met een strikje en parels die ook op de voorkant van het tasje zijn verwerkt. 


De handgreepjes van het tasje heb ik bij elkaar gebonden met een roze ruitjes lint wat ook om het tasje heen zit.
Zo komt alles steeds mooi terug en blijft het één geheel.

Ik zou het leuk vinden als jullie en reactie achter laten.
Dit kun je doen door onder dit bericht op reactie te klikken.
Plaats je bericht en vink anoniem aan.
Alle ander optie's uit zetten en verzenden.

Fijne dag nog en tot de volgende keer!!!!
Groetjes Noriko

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Noriko

waar haal je de inspiratie vandaan
geweldig

Hannie

Anoniem zei

Hoi Noriko.
------------

Dit is echt een topstuk.
Onze Zus vraagt waar haal jij je __
inspiratie vandaan.
Nou voor jou geen ene moeite zuks -
schut jij gewoon uit je mouw.
Dus blijf lekker met je mouwen schudden.
gr je andere Zus