Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



09 februari, 2011

"vintage"


Goedenavond!!!!!!!!

Het eerder plaatsen van een nieuw bericht lukte vandaag toch niet.
Vandaag heb ik wel mijn creativiteit in dit kaartje gestoken.
En als zeg ik het zelf ik vind hem wel aardig gelukt.
Ik vind het echt "nostalgie"
Dit komt mede door de kleur en de plaatjes.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



             
Ik heb voor dit kaartje alleen maar verschillende soorten papier gebruikt uit o.a. het nieuwe blok van Marianne design.

Het is een vierkante kaart van 13.5 bij 13.5 cm.
Hier op heb ik een design papier geplakt dat ik eerst op maat heb gesneden en daarna gescheurd.
Hierna bewerk je de randen met een inktpad.
Hierom heen heb ik een door rijg kant geplakt.
Dan plak je de extra kaart met de vouw aan de rechterkant op de kaart.
Van deze kaar is de rand bewerkt met een randmal van Nellie Snellen.
Ook hier zit een strook design papier waar een door rijgkant overheen zit geplakt.
Aan de binnen zijde van de oplegkaart zit een gescheurd plaatje welke afkomstig is uit het blok van Marianne.
Net als beide labels die in de kaart verwerkt zijn.
Het rolletje dat voor op de kaart zit is een kalender velletje van de maand Februari.

Tot slot is de kaart af gewerkt met bloemen strikjes pailletten en parels.
Om het glitter effect op de plaatjes te krijgen heb ik deze bewerkt met glitterlijm van Stickles.
Het prettigst vind ik de kleur star dust deze geeft allen maar een glitter effect en is veder kleurloos.

Leuk dat je weer even kwam kijken en hoop dat je snel weer een keer langs komt!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Noriko

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko.
-----------
Meid wat heb je weer een prachtstuk neergezet echt geweldig.
Ben alweer benieuwd naar je volgende creatie.
gr Leen

Anoniem zei

hoi noriko
wat maak je toch een mooie kunstwerken!
geef je ook een avondje kaarten maken?

groetjes en veel knutsel plezier

ageeth,